Johannanystrom

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Johanna Nyström - 8 februari 2012 17:41


Kommer inte ihåg senast jag vaknat så tidigt som jag gjort på morgon. 05.20 ringde alarmet och jisses så trött jag var. Men efter att Matte skjutsade mig till jobbet med lastbilen (ja lastbil, haha) och jag koka kaffe så piggna man till :) Dagen har rullat på i bra fart och klockan 2 när jag sluta gick jag upp till AF för att få info om nån skit dom ska sätta mig i, i KALIX! Fan så kul, INT! Fattar inte ens varför eftersom jag jobbar i princip varje dag och har gjort det sen i somras. Och skulle de vara så att jag inte jobbar en dag menar dom att jag ska till kalix, sjukt onödigt tycker jag. Fick som aldrig heller veta vad de är man ska göra där egentligen så om det är någon mer som ska börja där och vet vad de handlar om, kommentera!


Sen har jag varit i G-byn och hälsat på morfar en stund och syster och uppe hos henne så somnade jag sittandes i soffan. Undra när det hände sist? haha! Är hemma nu iaf och ska lägga mig ner i soffan strax och se ett tv-program och bara ta de lugnt. Sen om mamma orkar så ska jag be hon komma hit med strykjärn +bräda och fålla gardiner. Längtar tills dom nya är uppe :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards