Johannanystrom

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Johanna Nyström - 2 februari 2012 19:41


Är så sinnessjukt nära på att få ett riktigt ordentligt utbrott så jag finner knappt ord!!!!!

Är så jävla less kylan, eller det får gärna vara kallt men när inte motorvärmarstolpen funkar och har inte gjort på hela jävla vintern så suger det. Bilen min är sten död och utan värmare lär den ju aldrig starta igen + att dom lovat såhär kallt i flera dagar framöver!!Allt skiter sig. Jag tar mig ingenstans och jag vägrar ringa hit & dit och fjäska efter skjuts. Never! + att jag har sjukt svåra problem med att ta mig till jobbet. Som imorgon tex, enda lösningen var att pappa smiter från jobbet sitt och kommer och skjutsar mig. Känns ut sjukt dumt och fel, han ska inte behöva göra det. Och om de är såhär kallt hela nästa vecka, hur ska jag då ta mig varje dag till jobbet dit & hem?? Gå kan man glömma för då blir man dödssjukt och fryser ihjäl sig själv. Och förfryser sönder ansiktet!!


Och fitt hsb som bara ljuger och ljuger. Vi har ringt dit flera gånger och sagt att den inte funkar, kärringen har sagt att dom lagat den men ändå funkar den inte. och så har det varit 3 gånger nu. Helt ärligt tror jag inte ens dom varit sett i den alls utan bara säger det!!!!!!! Nää jag är så jävla less så ojoj. Inte arg utan less. Kanske lite irriterad också...


Håller även på bli knäpp av att ligga här och glo. Är så sjukt rastlös!!!! Och när man vet att man inte tar sig nånstans och alla är upptagna med annat så blir man bara mer rastlös och less... 

NÄÄÄ, ska int gnälla mer nu!!!!

Av Johanna Nyström - 2 februari 2012 14:36


Mamma har nyss varit hit och snört i en färg i håret mitt. Skönt som fan att äntligen få färgat det. Har skjutit på det i två veckor nu och utväxten började bli allt för gräslig. 

Ska vänta på att få skölja ut färgen, sen snöra ihop nå mat och sen ska jag försöka få igång min bil så jag och Vicky kan fara hälsa på Malin och Love! :) Sen får vi se om jag hinner ta tag i resten av städandet här hemma. 


Håret blir förresten som tidigare, mörkbrunt. Men funderar på att antingen göra några blonda slingor eller göra en "tjock" blond slinga i luggen, eller "under luggen". Som jag haft tidigare ni vet?

Men slingorna lär ju bli orange eller åt guld hållet, en stor slinga är ju lättare att bleka upp flera gånger när den är stor och inte utspridd i hela håret. Undra hur jag skulle ha gjort? Vad tycker ni?

Av Johanna Nyström - 2 februari 2012 10:00


Efter några timmar liggandes i soffan igår kväll fick jag plötsligt något ryck för att städa, så jag hoppade upp från soffan och satte genast igång med att plocka till här, tvätta 2 maskiner och diska. Så nu är det bara några få glas kvar att diska, dammtorka lite, dammsuga och skura. Vilket går sjukt snabbt. Eller snabbt om man tänker på hur länge det tog i förra lghn. 


Idag är det däremot sjukt kallt, -28. Och jag känner mig piss less på livet. och det är kylans fel. 

Allt blir mycket jobbigare och svårare när det är helt överdrivet kallt. Såg dessutom att dom lovat över -30 de kommande dagarna. KUL! Jag blir förrvirrad & stressad inombords. 

och det beror på:


1. Våran motorvärmarstolpe funkar inte = ingen bil

2. Jag tar mig knappt till jobbet och måste planera så ini H för att få de att gå ihop med allt.

3. Man måste klä sig förbannat mycket

4. Man kan typ inte göra nå förutom att ligga hemma när bilen måste ha värme vart än man far

5. Man blir alltmänt nere & deppig. 

6. Man vill mer än mest utomlands på DIREKTEN!


Tur att jag har världens bästa mamma & tur att hon är ledig idag så jag tar mig till jobbet. 

och JA, IDAG FÅR MAN KLAGA!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards