Johannanystrom

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Nyström - 3 januari 2012 19:16


<3

 

Av Johanna Nyström - 3 januari 2012 19:09


Jobbat hela dagen lång. Härligt med pengar men känner mig sjukt trött och sliten. 

Hade inte varit helt fel om man fick sova nu men så roligt ska jag inte ha det. 

Funderar om man skull ha orkat fara till G-byn och se just i brist på annat och för att hålla sig vaken. 

Men kändes ut sjukt tungt. 


Ledig imorgon än så länge och tror det förblir så. Så tänkte försöka hitta på något så man inte ligger hemma och glor och får damp av rastlöshet. 

Av Johanna Nyström - 2 januari 2012 22:34


Har precis klickat hem två saker till systemkameran. Det var på tiden. Har i över ett år velat köpa dessa två så nu tog jag tag i saken :)


Pop Up Blixt Diffusor & Close-Up +10 Filter

   


1-2 leveransdagar så hoppas dom kommer på Onsdag :)

Av Johanna Nyström - 2 januari 2012 21:35


Har gjort bort alla måsten idag. SKÖNT! Då slipper man tänka på det nå mer. 

Men disken står ännu kvar men den får jag ta imorgon efter jobbet. 

Sen har jag bara legat hemma resten av dagen/halva kvällen och glott på datorn och sett nån film tills typ halv nio då jag for och picka upp Lina och tog nå varv kring Bränna. Vart så less ligga hemma glo så var tvungen fara ut se just, mycket trevligt! :) Alltid lika kul att umgås med Lina för vi känner och förstår varandra på ett sätt ingen annan gör. Och hon är den enda personen som vet om precis allt om mig och mina mörkaste hemligheter. 

Kom iallafall precis hem och ska se om de finns nån go film att ladda ner å se med karl min innan man gör natt och laddar inför jobb imorgon 8.30-17. 

Av Johanna Nyström - 2 januari 2012 17:24


Här har ni ny pärlan min. Ska sätta nån ljus solfilm och till sommaren (OM jag har kvar den så länge) blir det nå snygga fälgar :)


     

Av Johanna Nyström - 2 januari 2012 14:04


Mitt 2011


Vi börjar från Mars. 

Vi var mycket ut med skotern och grilla ett gäng. Jag, Dan och Matte hängde mycket hos D och gjorde god mat. Sen var jag på pyjamasparty hos MoaP. 


                         


April. Påsken kom och vi grilla hos M i Bränna och ragga chrysler hela kvällen och avsluta den hemma hos Dan. Det blev varmare och vi börja hänga på em-trappan. Och vi hjälpte Moa renovera i huset.


                 



Maj. Jag, Matte, Lina och Pär for till Arvidsjaur och köpte mig en bil. 

Och jag och Lina tog bussen ner till Östersund för att hälsa på Jenny och var Modell för en dag".

                             



Juni. Mina fina vänner tog studenten och gick på bal. Blev en massa bilbingo. Jag & Lina for till Boden och stor shoppa på DollarStore. och vi hade många grillkvällar hemma hos mig och M som flyttade ihop en i fin lägenhet på Tvik. och vi hann med GveCruising, Midnight Sun Meet.

                                   




Juli. Vi packade in oss en massa folk i min bil och for på Pdol. Mamma & pappa gifte sig. Killarna byggde en flotte och vi var ut och fiska mycket. Sen fyllde Krille år och det firades med en flottfärd som var sjukt rolig.

                                          


Augusti. Vi for ett gäng till Storforsen och övernatta där. Jag och mina fina tjejer for till Western Farm för att se Jay Smith och fyfan så kul vi hade. Sen var det dags för Luleåkalaset.

                   


September. For utomlands till Turkiet med Dan och Camilla. Simma med en delfin och såg delfinshow. Helt obeskrivligt och det absolut bästa jag gjort i hela mitt liv. 

             


Oktober. Månaden började bra, var och bowla i Luleå med Matte, Pär & Lotta. Hade hemma fest och ragga med chryslern men sen lämnade min fina mormor oss och det fick mig att trilla ner till botten. Mådde sjukt dåligt ett ganska bra tag.


               


November. Vi hade begravning som var så sjukt fin men sjukt tung. Jag tatuera mig, hade en trevlig vinkväll med tjejerna hos Vicky. jag & Annika tog en kväll i stallet med hästarna. Och jag och Matte flytta till en ny lägenhet.


                 


December. Vi firade Lina som fyllde 20år. Tog årets första skotertur. Julafton kom och min kusin döpte sitt barn.


                      


Har haft ett sjukt bra år och har gjort så mycket mer än det jag skrivit. Lärt känna massa nya människor och haft så kul. Men 2012 kommer bli ett mycket bättre år, det känner jag på mig :)

Av Johanna Nyström - 2 januari 2012 12:17


Måndag idag fast jag har det som tisdag? 


Tog mig en liten sovmorgon idag och fyfan så skönt det var, eller härligt beskriver det bättre. 

Sen ringde dom från lekis och jag fick mig jobb imorgon 8.30-17 Ännu mer härligt. 

Sen hoppa jag in i duschen och det går inte ens beskriva hur härligt det var och nu sitter jag i G-byn och skriver ut nå papper och fyller i så jag kan fara skicka allt snart så man får sig nå pengar den här månaden :) Ska även och panta massa burkar åt morfar och försöka hinna slänga allt skräp vi har hemma och ta tag i disken innan det blir ett berg. 


Är sjukt sugen på att umgås & hitta på något idag så om någon är intresserad är det bara höra av sig :)

Ska försöka ta mig tid lite senare och skriva om året som varit och vad jag har gjort. 

kan bli kul för då kommer minnen upp när man ser på alla härliga bilder igen. 

Av Johanna Nyström - 1 januari 2012 23:01


Har varit till Vännes med Matte och kopplat nå dunka dunka i bilen min. Gött! :)

Får hoppas att M inte köper nån ny bil så han vill ha igen basarna ;) hehe!


Nu blir det att slå på en film så fort kycklingen som är i ugnen blir klar och mysa oss ner i soffan. 

Ett perfekt avslut på det nya årets första dag :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards