Johannanystrom

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Johanna Nyström - 11 januari 2012 20:55


For och plockade upp Vicky tidigare ikväll och for till Malin och hälsade på. Vi skulle bara stanna en liten stund men det slutade med 2,5h som bestod av en massa massa surr :) Jag har så härliga, underbara & fina vänner. Mår så bra i deras närhet, alla mina vänner förstås :) 

Kom precis hem och funderar på om jag ska orka diska. Hade verkligen behövt göra det så det inte ligger och samlas mer och mer för att sen svämma över och bli världens största berg. 


Vi har förresten suttit och valt tapeter idag, fanns inte riktigt några jag fastna för på direkten men vi fick ihop till alla rum så det var ju bättre än ingenting. är så svårt när dom bara har en bok att välja från och när man redan innan har en bild av hur man vill ha det och inte hittar något som liknar det. Men det får blir bra med dom vi nu har valt. Kan ju inte bli sämre iallafall :)

Av Johanna Nyström - 11 januari 2012 10:59


Snart blir de jobb, samma som igår och senare blir det att hämta tapetboken av bostäder och välja tapeter :) Härligt, äntligen får vi nya tapeter så man slipper se dom som är nu. 


Sitter i G-byn nu och har precis varit till veterinären med Tigro. Och vi har precis, alldeles nyss ringt till hans uppfödare om dom ska ha någon mer kull. Till sommaren sa hon men är ju sjukt länge kvar så jag vet inte :( Vill ha en bebis nu. Nöter blocket varje dag och googlar på uppfödare men hittar ingen som jag riktigt fastnar för. Nåja, mitteallt dyker de upp nå :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards