Johannanystrom

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Johanna Nyström - 29 januari 2012 22:43


                                                                                           

Av Johanna Nyström - 29 januari 2012 22:09


Då har vi söndag igen då. Och helgen har varit riktigt bra faktiskt. 


Drar en kort sammanfattning då.


Fredag var jag sjuk som sagt och på kvällen tog jag och Matte de bara lugnt. Lega hemma och såg, for och hämtade Tigro nu när Ida är borta så han fick sova hos oss den natten :) Sjukt söt var han. Sen kom Pär & Lotta förbi och hälsade på. Mycket trevligt! 


Lördag var det mest lugnt hela dagen. Mös på med Tigro innan han for till G-byn och sen fixade jag mig inför maskeradfesten som förövrigt var jävligt KUL. Fan så kul jag hade med alla mina underbara tjejer :) Har sjukt mycket bilder från den kvällen och det kan jag nog tacka Vicky för eftersom hon låna kameran en hel del och sprang omkring och fota :) Vissa bilder lär ni aldrig få se, skulle vara för skämmit ;) haha!


Söndag och jag vaknade upp sjukt bakfull och äcklig. Fått spy som en gris på morgon, jätte härligt, INT! Men de var alla shots som V bjöd på som gjorde mig så bakfull. haha. Så har legat hemma mest hela dagen och sen varit i Vännes med Matte och bara tagit de ännu mera lugnt. och nu ikväll har jag varit med söt Annika. Hemma igen och ska spendera resten av kvällen i soffan och inte göra ett skit. 


Har förresten blivit av med en bit från min tand. Sjukt snyggt. Så imorgon måste jag ringa tandläkaren och få den fixad. Håller på bli cp på den, den är vass som fan och ilar och kan knappt tugga mat för att det gör så förbannat ont då. 


Lägger upp en bildbomb snart, så håll utkik! ;)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards