Johannanystrom

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Johanna Nyström - 6 januari 2012 21:30


Har varit till Luleå en snabbis idag med matte, ida och david. Grabbarna skulle på biltema och i brist på annat så följde jag med. Shoppa inget, eller jo en hudkräm och max mat :) Haha


Sitter just nu i G-byn och tråkar ihjäl mig själv. Vill hitta på nå men går som mera dåligt med det. 

Ska iallafall och hämta Matte i räktforsen senare när han skruvat klart där. Hoppas de int blir allt för sent så man är döds trött typ. 

Känns ut som lördag idag fast de bara är fredag. Känner mig helt dagvild men de beror nog på att man fick helg redan igår. Ska bli skönt när alla såna här konstiga dagar är över. 

Av Johanna Nyström - 6 januari 2012 00:33


Har varit med Annika och Helena och raggat kring Bränna ikväll, mycket surr & mycket trevligt :)

Ett tag efter att vi lämnade av Annika och for till Bränna igen stoppa ju såklart polisen oss. Fick visa körkort och blåsa, sen säger polisgubben att bilen är olaglig och inte får köras för att skatten inte är betald. Fatta ingenting först men kom sen på att de stämmer att skatten skull ha betalas sista december. MEN har ju inte kunnat betala nån jävla skatt för att jag inte fått hem nå papper på att det ska betalas, har gått och väntat på de sjukt länge men har inte riktigt tänkt på att den inte får köras. haha!

Men dom var sjukt trevliga när jag berätta hur de var och fick inga böter bara att jag måste ringa transportstyrelsen och fixa de. Så får göra de imorgon så jag nu har nån bil att färdas med.

Förra ägaren måste ju ha fått pappret eller så har de bara blivit nå tjorv med allt?

Nåja de löser sig.


Nu blir det mys här hemma med min karl innan vi ska krypa ner i sängen och sussa! :) 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards