Johannanystrom

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Johanna Nyström - 5 januari 2012 15:44


Då har man jobbat klart för den här dagen och veckan. Så nu har man lång helg :) 

Sista barnet for hem tidigare så blev tidigare dag för mig också. 


Sitter nu hemma och chillar gärnet i soffan, min rygg värker som fan och har gjort det i flera dagarna nu och jag fattar inte varför. Det är när jag sitter i ett speciellt läge det gör förbannat ont. Sådär jobbigt, plågsamt ont ni vet. Nu blir det iaf att ta det extremt lugnt tills Matte kommer hem från jobbet då vi måste snöra ihop å mat. Sen vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Var sjukt sugen hitta på nå roligt. Typ fara grilla, spela spel ett gäng eller bara hänga så jag slipper ligga hemma ensam iaf. 

Nåja vi får väl se vad som händer...

Av Johanna Nyström - 5 januari 2012 10:32


Ska snart börja rulla inåt Bränna, Lekis för jobb. Men helst av allt hade jag velat ligga kvar hemma i sängen och sova, känner mig inte alls i form idag :( Huvudvärk och risig i kroppen, hoppas verkligen inte jag håller på bli sjuk och få feber. Men har matat i mig alvedon så det blir lite bättre. 


Dom har iallafall nu äntligen, nyss varit här och dragit vatten till tvättmaskinen så nu är det fixat. Bara att dra elen kvar nu vilket går snabbt sen kan vi börja tvätta här :) Fan så skönt de ska bli och slippa fara till G-byn varje vecka för att tvätta.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards