Johannanystrom

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Johanna Nyström - 27 januari 2012 12:14


Blev inget jobb för mig idag. Mådde skit när jag vakna på morgon så var tvungen ringa sjukanmäla mig. 

Kände redan igårkväll hur jag började må dåligt. Huvudvärk, ont i halsen och som svullen, snorig och konstig i kroppen. Men inge feber vad jag vet. Kanske lite igår men inte nu iallafall. Men hade då inte orkat jobba hela dagen och kan inte fara dit och smitta alla söta barn. 


Är ju typiskt att jag ska bli sjuk precis till helgen. FAN! Men ska vila hela dagen och bara ta de lugnt, känner mig redan lite bättre än tidigare på morgon. Och ska mata i mig massa ingefära te, mandariner och annat nyttigt som är bra för kroppen. Hade behövt få tag i massa alvedon och halstabletter men orkar inte fara själv. Får vänta tills mamma slutar så får hon komma hit med allt. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards