Johannanystrom

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Johanna Nyström - 16 januari 2012 21:43


Råkade ta en timmes powernap här tidigare. Not good. Hoppas verkligen jag kan somna i normal tid ikväll när man ska upp 6.25 imorgon. Fan också. Men orkade på helt seriöst inte hålla upp ögonen och sen när jag väl vakna igen, precis någon minut innan Matte kom hem var jag ännu mer död men han tvinga ut mig på en promenad. Vilket var sjukt skönt & härligt! :) 


Av Johanna Nyström - 16 januari 2012 19:15


Måndag idag och jag har jobbat 7.30-17 . Härligt med lite heltid, och blir så resten av veckan också :)

Fick även en chock nyss när jag logga in på kontot för att se om mina pengar från försäkringskassan rullat in vilket dom hade gjort. Förväntade mig 1000kr typ men 2990kr hade gått in. Hur fan går det till när jag jobbat sjukt mycket förra månaden? fattar noll? Antingen har det blivit nå fel eller så har jag börjat få mer om dagen? Konstigt. Måste vänta och se tills jag får pappret hemskickat. Men glad blev jag iallafall, behövde verkligen pengar nu för har varit väldigt fattig dom senaste 1-2 veckorna. 


Ligger hemma och chillar som fan i soffan. Är helt slut och skulle helst av allt vilja gå sova nu men måste hålla mig vaken till sen ikväll. Undra vad man skulle ha gjort? Blir ju bara tröttare av att vara hemma själv och glo och tråkigt som fan dessutom. Men som vanligt händer det inte så speciellt mycket. 


Kanske laddar ner en film och ser eller tar mig lite ork till ett zumba pass :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards