Johannanystrom

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Johanna Nyström - 14 januari 2012 13:36


Alla snygg bilder från igår :)


                           

Av Johanna Nyström - 14 januari 2012 13:05


Shit vilken trevlig kväll jag hade igår med fin tjejerna :) Hade sjukt kul och skratta som aldrig förr. 

Vi började kvällen med att sitta hemma hos Vicky, jag, V, Daniella och Helena. Drack gott, surra, spela "Jag har aldrig", shotta lite och sen kom min syster och körde åt oss. Fast det var typ sten dött kring Bränna igårkväll och vi var typ dom enda som var ute så var det sjukt kul. Vi lyssna på gammal go musik och sjöng med. Det måste vi verkligen göra om! :)


Idag mår jag faktiskt bra, bara lite konstig i huvudet vilket är grymt skönt :) Har varit med Matte på Nilles för en stund sen och ätit flottmat. Och sitter nu hemma och funderar.

Kom förresten på att jag tidigare i veckan beställde hem kläder till maskeradfesten. Mimmi Mouse blir det, hoppas klänningen passar annars får jag skicka tillbaka den och styra upp nå annat. 


Den här blev det iallafall. Sen får man sminka dit nån nos osv :)

Tänkte först köra på något mer avancerat och roligare men de här får duga.


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards