Johannanystrom

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Johanna Nyström - 15 januari 2012 20:51


Har funderat hela dagen på vad jag skulle ha hittat på och när jag kom hem från G-byn igen så kom jag på att jag har ju laddat ner Zumba. Så jag lyfte bort soffbordet, drog undan mattan och kopplade datorn till tvn och körde ett zumba pass på 58 minuter. Perfekt när du inte har något att göra. Och det var faktiskt kul och shit så slut man blir. Man rör ju precis hela kroppen hela tiden. 

Jag är helt död nu. 


Så det är ett tips jag kan ge er, pröva själva :) Känns ut sjukt konstigt stå hemma framför en tv och göra som dom gör men det var kul :) Men tur ingen annan såg iallafall, då hade man ju fått skämmas. haha

Ska försöka hinna med ett pass varje dag, om tiden finns. och sen försöka släpa mig till gymmet ibland. 

Man mår så mycket bättre i kroppen och det skadar ju aldrig att röra på sig lite ;)

Av Johanna Nyström - 15 januari 2012 17:50


Helgen är över och söndag är lika tråkig som alltid. 

Det enda vettiga som hänt idag är väl att jag och matte varit på GK´s en sväng. 

Och nu sitter jag i G-byn som jag förövrigt gjort de senaste timmarna nu och tråkar. 

Vill göra nå men vet fan inte vad? Behöver inte vara nå speciellt, bara jag slipper vara ensam och sitta här glo som nån dum jöns. 


Nää ska nog gasa hemåt snart och glo där istället. 

Av Johanna Nyström - 15 januari 2012 16:36


Jävligt kul eller så INT! Nån som har en ny? Hör av er!

matte orkade inte skrapa rutorna på min bil och det slutade med att han knappt såg nå och körde rakt in i världens största isklump. Känns underbart. Om jag är glad idag? NEJ absolut inte. inte sur heller men jävligt less.


 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards