Johannanystrom

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Johanna Nyström - 7 januari 2012 23:45


HejÅhå!


Under dagens gång har jag hunnit plocka till här hemma lite, spika upp nå tavlor och en jätte fin "ljussak" på väggen i sovrummet som jag och Matte fick av hans syster och Hawta i julklapp :) Så nu börjar sovrummet bli lite roligare. Sen har jag varit med M till StorB och skruvat lite i ny bilen och sen har vi hängt med Ida och David hela kvällen + lite annat folk. Trevligt trevligt. Kom precis hem eftersom vi blev så hungriga och håller på laga mat nu :) Haha! Köttbullar & strips. När det är uppätit tänkte vi knalla över till Tobbe där resten av gänget är om vi inte hamnar i matkoma vill säga. 


Söndag imorgon, känns ju ut toppen. Ska tvinga Matte att koppla stereo i min bil eftersom jag var och köpte en av Danni tidigare ikväll. Som jag väntat och velat ha en annan. Halva mitt liv är nu räddat :) 

-

Av Johanna Nyström - 7 januari 2012 16:20


Älskar den här bilden på annika, lina och mig. Kirunafestivalen 2009

 

Av Johanna Nyström - 7 januari 2012 11:39


Lördag och jag har vaknat kring halv elva. Skönt med lite sovmorgon :) Egentligen skulle jag kunna sova mycket längre än vad jag gör varje dag men när jag vaknar och ser på klockan får jag alltid sån ångest att jag sover bort dagen isf och måste stiga upp. 

Började dagen med en lång, varm skön dusch och sen sminka jag mig och fixa mig så nu känner man sig riktigt fräsch. Igårkväll hände då absolut ingenting, var i G-byn hela kvällen och vänta på att M skulle ha skruvat klart så jag tog mig hem. Sen såg vi lite tv innan vi ganska snabbt somnade. 


Hade behövt ta mig till Bränna en snabbis men får ju inte köra med min bil och Matte jobbar så det går som mera dåligt. Måste be han ringa transportstyrelsen och fixa så jag får betala skatten på direkten men dom har säkert stängt idag också. Orkar inte vänta tills måndag, man känner sig så jävla fast & handikappad utan bil. Hade kunnat pröva ringa själv men har skrivit den i hans namn när det var tusen gånger billigare än i mitt så känns fel att jag ringer då. 


Nää ska snöra på mig nå kläder nu och vänta på att Daniella ringer upp så kanske hon kunde skjutsa mig :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards