Johannanystrom

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Johanna Nyström - 12 januari 2012 21:27


Måste tipsa om en sjukt rolig komedi som jag och Matte såg i förrgår. Fyfan så man fick skratta. Helt klart sevärd :)


The Change-Up

 

Av Johanna Nyström - 12 januari 2012 21:15


Efter jobbet blev det att ta tag i disken så nu är den äntligen borta. I rättans tid eftersom den började bli allt för stor. Hann tvätta en maskin också men dammsuga och skura vet jag inte vad de hände med. 

Tror latheten tog över och att fara byta högtalare i bilen och köra skoter lockade mer. 

Så ja nu har man nya och bättre högtalare i bilen och en lill skoter tur hann vi också med, vilket var härligt & sjukt kul :) Har ju förresten hunnit köpa mig nå 17" sommardäck för någon dag sen. Har velat ha nå snygga fälgar allt för länge nu och bett Matte säga till om han får nys om nå fina och när jag kom hem för någon dag sen sa han att jag är skyldig han pengar. Fatta inget och börja fundera, sen sa han att han köpt mig fälgar. Blev sjukt glad :) Fast jag betalar ju såklart för dom, måste bara invänta lönen.


Ligger iaf hemma nu och funderar lite över livet. Jag både älskar och hatar det.

Har även laddat hem Zumba Fitness som jag tänkte prova på. Men undra om man kommer se ut som ett stort fån eller en stor idiot där man står ensam framför tvn och låtsas kunna nå? Nåja, värt ett försök iaf, tror det kan vara kul. Men hemma själv framför tvn vettefan. Men sen är jag ju för snål och feg för att börja i någon kurs så hemma träning får duga. Ja! Då slipper man ju skämma ut sig för 15 andra personer :) haha!

Av Johanna Nyström - 12 januari 2012 10:39


Ute efter färgglada, roliga eller uv linser? Partystuff är en bra sida där du hittar allt från, linser, maskerad, partyspel, roliga prylar och allt för en bra peng. 

Besök partystuff och beställ idag. Klicka på länken för att komma till hemsidan.






Toplady, som erbjuder snygga underkläder, korsetter, skor, klänningar, äkta löshår och en massa andra snygga saker. För dig som vill piffa till det lite extra. 

Klicka på länken för att komma till hemsidan.


Av Johanna Nyström - 12 januari 2012 10:13


Känns som att den här veckan har gått i turbo fart. Det är redan Torsdag idag och Fredag imorgon. 

Vilken ångest jag får. Dessutom har jag nån helt konstig och jobbig känsla i kroppen, mest i magen. 

Vet fan inte varför men den gör att jag bara vill lägga mig ner och gråta floder. Fan vad jag hatar att känna såhär. 


Håller iaf på göra mig klar för att snart fara jobba mina 2,5h för den här dagen. 

Hade planer på att fara sola sen men vi får se om jag orkar, har ingen lust till det just nu. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards