Johannanystrom

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Nyström - 23 januari 2012 10:20


Har två paket som jag väntar på ska komma till mig. Hoppas & håller tummarna att dom kommer idag :)

Peruken och skorna. Lycka skulle jag känna, speciellt över skorna. 


Snart blir det jobb, 11.30-14 Efter det måste jag och skicka tillbaka den första maskeradklädseln jag beställde. Har tagit sån tid eftersom jag väntat på svar från hemsidan jag beställde ifrån men nu hade dom svarat. Ska försöka hinna med att städa det sista idag och försöka hinna fara sola. Är allt för längesen nu och börjar känna mig blek som fan. Lite färg skulle få en att känna sig som ny :)

Av Johanna Nyström - 22 januari 2012 20:57


Hunnit vara med Helena en stund ikväll och surrat på för fullt. Mycket trevligt :)

Sen blev det tårta i G-byn och de var jag som hade gjort den och lyckades bra enligt alla. 

Sjukt god var den :) Sen har jag städat lite här hemma. Dammtorkat och plockat saker osv. Håller nu på vänta på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den. Får dammsuga, skura och diska imorgon. 

Förtjänar lite "slapp-tid" nu :)


Jobb imorgon, dock bara 2,5h. Men bättre än ingenting iallafall. 


 

Av Johanna Nyström - 22 januari 2012 15:15


Söndag idag, vilket betyder att helgen nu är över och tillbaka till verkligheten imorgon. 


Har haft en fin och skön helg. 


På Fredag blev det att fara se nå band som spela på Ug med Annika och Matte, sen ragga jag kring Bränna med Matte, Tobbe och Anton en stund innan vi for till T och spela spel. Skulle vara nykter i helgen men T tog fram två vinflaskor och bjöd så ja ni fattar själv :)


Lördag tog jag och Matte det sjukt lugnt hela dagen och sen efter en powernap på 2h gjorde vi oss klara och gasade till Piteå för att hälsa på hans syster och Hawta. Dom köpte hem pizza och bjöd oss vilket var sjukt gott :) Vi var där till halv tolv typ och surra på innan vi började gasa hemåt igen. Var mycket trevligt! 


Söndag idag och har bara legat hemma hela förmiddagen och kom precis till G-byn här det blir att äta mat och sen blir det tårta eftersom min syster fyller år. 


Bra & trevlig helg men ska bli skönt med måndag imorgon faktiskt. 

Av Johanna Nyström - 20 januari 2012 16:51


Eftersom jag fick helt oväntat hemskickat en check på återbetalning på massa pengar igår så råkades jag nyss beställa hem ett par sjukt snygga skor som jag velat ha länge nu :) + en ögonskugga för att komma upp i 500kr så jag fick 100 kr rabatt. 


499kr

Vardagsskor , Alaya , Nelly  Shoes - NELLY.COM


Längtar till veckan då jag får gå runt i dom :)

Förresten, skor måste ju vara det bästa som finns. Jag älskar skor och har för mycket skor. Men jag skyller allt på mamma sen hon hade skoaffär ;) haha

Av Johanna Nyström - 20 januari 2012 15:40


Dagen här verkar ju inte kunna bli så mycket sämre. Efter Daniellas frukost och några timmar i soffan ringde Annika och fråga om vi skulle fara på Brännvalls och äta. Sagt & gjort. For dit med mina fina tjejer, Annika, Daniella, Helena och Angelica. Åt gott och surra :) Sen häng hos A med ännu mera surr. 

Och nu är jag hemma igen. Mycket bra dag än så länge. Hoppas verkligen att det håller i sig. 

Är ju ändå några timmar kvar av den här dagen så. 


Håller på fundera på vad man skulle ha gjort ikväll? Nå roligt vill jag göra. Vägrar ligga hemma själv och glo. Har så mycket tankar i huvudet om vad jag vill göra och fara men att göra något åt saken går det sämre med. Mycket beror på att allt kostar pengar och det är inte så lätt för mig att fara kasta ut pengar kors och tvärs när jag inte har så stor inkomst och en lägenhet att betala + mat. 

Nåja, nog vettja det löser sig med ikväll.

Av Johanna Nyström - 20 januari 2012 11:16


3 sekunder efter att jag slog upp ögonen vid tio skickade Daniella ett sms att jag skulle komma över på 10 min så bjuder hon på te och smörgås. Hoppade upp från sängen, drog på mig nå kläder och knalla över till henne. Vilken bra start på dagen :) Bjuden på frukost & allt. Haha!


Hemma igen och ska snart hoppa i duschen och fixa till mig. Sen blir det Bränna och lite ärenden. 

Av Johanna Nyström - 19 januari 2012 20:24


Jobbat som vanligt sen bara legat hemma i soffan och degat. Tillslut insåg jag hur tråkigt jag hade så jag skicka till Vicky och vi for till Malin & söta Love och hälsa på. Alltid lika trevligt! :)

Hemma nu igen och har precis hängt tvätt och försöker ta mig ork att skura. Sjukt tråkigt & jobbigt men det går snabbt så jag vet inte varför jag drar ut på det så mycket ;) Kanske för att datorn var mer lockande och det är Sveriges värsta bilförare på tvn. Haha! Nää men ska göra det ......... snart. 

Imorgon är jag ledig så idag fick jag helg. Vad jag vet än så länge. Man vet ju aldrig om dom ringer imorgon. Men tänkte iallafall försöka göra natt rätt så tidigt så man inte sover bort hela dagen imorgon. 


Har förresten fått min maskeraddräkt jag beställde men nej fy, usch, blä säger jag bara. + att den var sprucken i en sömn så jag ska skicka tillbaka den. Så har haft sjukt mycket ångest över vad jag skulle klä ut mig till då och mitteallt kom jag på att tänk vad kul att se mig i sjukt blondt hår, jag som nästan alltid haft mörkt hår i sjukt många år. Skrev det till Vicky och hon skrev, jaaaa, du kan vara barbie. 

Joo det kan jag ju vara tänker jag så jaa, nu blir det så. Haha! Eller barbie vet jag inte direkt men det blir en blond peruk som jag beställt, rosa klänning och mycket mycket rosa smink. Kan nog bli snyggt :) och när det är maskerad blir det ju bara ännu mer kul och man kan se ut som fan :) haha!

Kommer nog bli snyggt! 

Av Johanna Nyström - 17 januari 2012 21:06


Jobbat dagen lång, sen myst med karl min innan jag pussa hejdå och han for jobba. 

Sen har jag hängt med Annika, varit hos Daniella med hon, A och Ellen, druckit varm choklad med grädde i och surrat på :) Trevligt. 


Kom precis till G-byn här jag tänkte sova inatt i flickrummet mitt som numera består av en säng och syrrans flyttlådor. Hade beslutsångest länge om jag skulle fara hit sova eller inte men sen tänkte jag vafan ska jag sova hemma för när jag liks måste sova helt själv där när Matte är och kör lastbil och inte kommer hem förren sent imorgon, och jag dessutom är sjukt mörkrädd, inbillar mig att de spökar och sover sjukt dåligt när jag är ensam. Så ja, beslutet blev ganska lätt tillslut. Fast till lika är det skönt vara hemma hos sig själv och ha alla saker där. Nu fick jag ju packa ner en jävla massa men skit samma. 


Nu blir det lugnt iaf, surfa just sen slå på tvn, slå en pling till hjärtat och invänta tröttheten innan jag kryper ner i sängen. Jobb imorgon 7.30-16 .

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards