Johannanystrom

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

snart måndag igen.

Av Johanna Nyström - 26 februari 2012 19:16


Söndag idag, måndag imorgon. Tiden går så fort. 


Igår blev det tacos här hemma iallfall. Sen hände det inget speciellt, jag och matte tog upp Micke och snurra kring Bränna just innan vi plocka upp David och for till Vännes och såg när Mi solfilma bilen. 

Sen blev det mys här hemma tills vi både somnade i soffan och vaknade upp kring 02 och gick till sängen. 


Idag har det varit full rulle hela dagen. Vi har skruvat ihop sängramen, varit till G-byn och hämtat min sängmadrass, kört bort Mattes och sen satt allt på sin plats så nu är sängen helt klar :) Fint blev det. 

Har bara en hylla att sätta upp och ställa saker på men de tar vi senare när M kommer hem. 

Sen har vi varit lite överallt, bränna, g-byn och vännes där vi åt sjukt god mat. Nån köttgryta med potatis till. Mums :) Och nu är jag hemma och har städat till i förrådet, diskat osv. 

Tänkte dammsuga men blev sjukt slut så tar det imorgon om jag inte hinner få mer ork sen. 


Nu blir det lugnt som fan för imorgon blir det jobb 06.30-16.00 . Öppnar så jag får en sjukt lång dag. 

Kommer vara något trött imorgon. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nyström - 10 juli 2013 12:11

  Nu lämnar jag denna blogg. Det behövs något nytt ....  Så nu hittar ni mig på http://johannanystroms.se/ ...

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 21:42

                     

-

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 19:40

  Hunnit steka i poolen i förrgår och igår. Inget "riktigt" sommar väder än men har inte gett upp hoppet. Hann ju iallafall få mig lite färg. Men tyvärr så är man ju långt ifrån så brun man brukar vara den här tiden på sommaren. De är ju hemskt. ...

Av Johanna Nyström - 8 juli 2013 10:15

  Mamma ringde nyss och frågade Garbins idag?  Vet inte om jag ska orka pallra mig dit. Blåser ganska mycket ute och är rädd att det blåser tio gånger mer där när de är så öppet och vid älven. Hmm.. Ska väcka Matte och höra vad hans plan är.   ...

Av Johanna Nyström - 7 juli 2013 21:10

  Gud så jag har hunnit med massor med saker sen senast.    Kan börja med att premiär bilbingon i Lansjärv vart lyckad för min del. Vann 1500 kr. Sjukt glad vart jag! Sen har jag hunnit lägga ner massor med tid på Dollar. Vilket beror på att ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards