Johannanystrom

Alla inlägg under september 2010

Av Johanna Nyström - 10 september 2010 11:58

Solen skiner och värmer på för fullt, livet leker och jag är på toppen humör. Kan det bli bättre? =)


Just nu sitter jag hemma och väntar på att Annika ska komma så ska vi ut i solen och hitta på något. Är även hundvakt och Hua Hua´n är helt galen, hel vild. Skönt att Ida kommer hem snart, men ska nog lämna han hemma nu när jag ska ut så han får träna ännu mer på att vara själv.

Jag förstår inte hur en så pass liten hund kan ha så mycket energi?

Men nog är han lika söt fast han är hela så jobbig ibland :)


Nä, nu rasta lillen innan jag far ut. Puss!

Av Johanna Nyström - 9 september 2010 22:32

Bjuder på två filmer från när jag och Lina hade lite göra en dag ;)


Av Johanna Nyström - 9 september 2010 22:16

För första gången.  Fan så kul det var men hur jag var rädd. haha!

Adam fick hjälpa mig med att "fara iväg". Synd att det är så mörkt så man knappt ser nå, men här har ni den iaf =)


Av Johanna Nyström - 9 september 2010 16:48

Och jag har ägnat dagen till att klippa gräset hos mormor och morfar, surrat med världens bästa Vickan och bara tagit det lugnt. Hann även med att ta några bilder idag. Nu börjar det dra sig mot kväll och jag räknar ner timmarna tills klockan slår 20.00, då Idol börjar. Längtar till man får se stjärnskotten, och idioterna som bara skämmer ut sig inför hela Sverige. Alltid lika kul ;) Fredag imorgon, gissa om jag längtar? 


            

Av Johanna Nyström - 8 september 2010 22:34


Klicka på bilderna för större


                  


Av Johanna Nyström - 8 september 2010 15:18

Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och köpt mig en blondering så jag kan färga min slinga. Hoppas & håller tummarna att den blir mycket blondare nu än tidigare, så kanske jag slipper hålla på färga den tusen gånger till för att få den blond. Så nu sitter jag här med färg i håret i väntan på att få hoppa i duschen snart och se slutresultatet :)


Idag har jag annars bara tagit det allmänt lugnt, har tagit fram en filt och lagt på gräsmattan och legat där i princip hela dagen så lilla Tigro fått vara ute och leka i go vädret :) Väldigt skönt & trevligt!


Igår var jag ut en sväng, fotade Lars bil, tog nå varv, sen hem och såg Idol. Jag ska försöka ta mig mer tid och ork att fota, för fan så kul det är. Kände det igår fast jag bara fota en tråkig bil ;) haha!

Kan bjuda på några bilder sen på några bilar jag fotat! Mest för skojs skull och för att killarna har velat ha nå bilder på sina pärlor :)


Nån som förresten vet av nån bra sida där man kan lära sig fota "bättre" med en systemkamera? Finns ju tusen olika inställningar och jag fattar typ ingenting, bara det enklaste....

Av Johanna Nyström - 7 september 2010 17:09

Att jag varit idag. Vet inte hur längesen jag har gjort såhär mycket på en och samma dag. 


* Städat hela rummet

* Tagit in alla saker från stugan

* Tvättat 2 maskiner

* Diskat 2 maskiner +förhand

* Pantat burkar

* Handlat

* Solat

* Vikt kläder

* Lagat mat till familjen

* Gett mat och rastat alla 4 hundar


Är som stolt över mig själv :) Brukar vara alldeles för lat för sånt här! 


Och nu är jag helt slut, kvällen ska jag tillbringa framför TVn till Idol som drar igång ikväll :) Hur jag längtat!


 


  

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards