Johannanystrom

Alla inlägg under september 2010

<3

Av Johanna Nyström - 27 september 2010 22:39

Haft en underbar och trevlig dag. 


Började dagen med ett besök på AF, efter det for jag med Annika och vi har hunnit med allt möjligt, varit på skolan och hälsat på, ragga, fara se i en stuga, druckit kaffe hemma hos henne, umgåtts med Helena och nu ikväll blev jag bjuden till Daniella på The. Så där har vi haft myskväll med tända ljus, en massa surr och Idol tittande och några varv sen med Annika & Ida :) Ett perfekt avslut på en Måndag. 


Nu snart ska jag göra kväll, är väldigt trött & sliten av mig så..

Godnatt! :)

Av Johanna Nyström - 27 september 2010 17:13

Ida ska klippa klorna på Tigro för första gången och det tyckte han inte om. haha


Av Johanna Nyström - 27 september 2010 10:44

Vilket trevligt uppvaknande man fick på morgon när man kollar ut genom fönstret. Frost på marken, i träden, på bilen, ja överallt. Och det såg dessutom ut att vara minst -10 grader ute. Men min första tanke var, "FAN vad jobbigt att skrapa bilrutorna". men som tur var har det inte varit nog kallt, eller är för det gick hyffsat lätt att skrapa. Men gud vilken ångest man får. Snart är det fan julafton och snart eller vilken dag som helst kommer väl först snön. Jag hoppas och håller verkligen tummarna att den här vintern inte blir lika kall som förra året, då det var -30 hela tiden typ. Nä hojja, det är fan deprimerande.


Har nu iallafall varit på AF och dom sa inte så mycket egentligen, jag hade förväntningar på att dom skulle sätta mig i nån ny utbildning/kurs eller på praktik men jag fick välja helt själv hur jag ville göra. Och valde att fortsätta vara som jag är nu, utan ersättning. Så länge jag får vara och jobba på Konsum så klarar jag mig. Men tänkte ändå fundera ut ett bra ställe där jag kan göra praktik på, för lite mer extra pengar skadar ju aldrig :) Speciellt när jag nu måste köpa mig en bil. Blir ju utan bil till helgen och vettefan hur det ska gå? :( 


Förövrigt så har jag det bra, sjukt bra. Jag är glad och lycklig, inga bekymmer (förutom bil problemet, haha), och framförallt - jag mår bra i kropp & själ :)

Av Johanna Nyström - 26 september 2010 19:50

Över att helgen redan är slut. Fan så den har gått snabbt. Får så ångest över att det är en hel vecka kvar tills det är helg igen. 


Nåja, har precis kommit hem efter att ha varit ut en sväng och umgåtts med Dan. Tror det blir hela så lugnt nu resten av kvällen, tänkte se Idol som jag missade i Fredags och sen blir det väl godnatt. Ska upp ganska tidigt imorgon för att fara på AF kl 10.00, det lockar ju väldigt mycket, INT!

Av Johanna Nyström - 26 september 2010 17:15

Har varit en riktigt fin höstdag, eller är. Så jag var ju tvungen ta med mig kameran och fara ut och fota några bilder. Dock blev jag missnöjd med alla, dom blev som tråkiga. Nåja, Lars fick bli mitt sällskap medans jag fotade på. Var upp till Räktforsen och såg, sjukt så fint de är där nere vid forsen, har aldrig varit där tidigare så var första gången för mig. 


Nu blir det iallafall att chilla ett tag tills Dan slutar jobba så ska jag fara umgås med han :)


Hur jag är glad idag =) Och inte nå bakfull, woho! Tacka för det! ;)


Av Johanna Nyström - 26 september 2010 16:47

Helgens party bilder. (Klicka för större)


      

      

      

      

      

   

     

     

     

   


Av Johanna Nyström - 26 september 2010 11:27

Helgen är nu över och tråkiga söndag tog oss snabbare än vanligt. Kanske beror på en toppen helg med Vickan!? :) Har varit väldigt kul att hon varit inneboende hos mig hela helgen, är inte ofta vi hinner umgås nu förtiden så jag är mer än nöjd :) 


Igår blev det iallafall att dricka lite grann och vid fyra tiden började jag & Vickan laga mat och vid sex kom även Annika och joinade oss. Vi åt god mat, surrade på och hade det allmänt trevligt, sen kom Josse också förbi en stund. Vi tog nå varv på Bränna men insåg ganska snabbt att det sög så vi for tillbaka till mig då vi fick besök av några till tjejer som bara kom förbi och sa hej en snabb sväng. För min del blev det en tidig kväll. Vettefan varför jag börjar vara så jävla trött nu förtiden? Det suger. 

Men kvällen var i övrigt väldigt trevlig och lugn. Skönt bara sitta och dricka 3 stycken tjejer ibland. 


Nu är det Söndag och vi har vaknat för en stund sen. Ingen aning om vad som händer idag? Solen skiner ju för fullt så kanske man skulle dra ut eller nå? :) Vi får se, måste plocka undan lite här hemma innan mina päron kommer hem. 


Till helgen är det Mikaeli, längtar, MEN jag har väldigt dåligt med pengar så måste lösa det på nå sätt så man har råd gå ut. Inte för att det skulle göra nån skada att vara nykter en helg eftersom det varit mycket nu på senaste och för att vi ska helgen efter till Luleå, bo på hotell m.m Där kommer det gå mycket pengar. Ojoj, jag vill vara rik!!!!!! =) 


Nää, nu ska jag hålla Vickan sällskap, ha det så bra alla! :)

Av Johanna Nyström - 25 september 2010 17:45

Vickan har som sagt kommit hit till Överkalix igår, sjukt kul!

Planen våran igår var att vara nyktra & skötsamma, fara på UG och se Stormare uppträda. MEN när vi var och umgicks med Tobbe och Anton fick vi ett väldigt bra erbjudande. Fara bada bastu och dricka i Stråkan.

Och vi nappa på direkten. Så vi fixade allt, var till lomträsk och for slutligen till Stråkan. Och kan lugnt säga att de var värt det, att dricka och basta istället för att se Stormare. Så jävla skönt det var! :)

När vi blev less bastun efter några timmar kom Rebecca och hämtade oss och vi for på Hotellet där det var mycket folk faktiskt.

Hade en sjukt kul och trevlig kväll :)


Lördag idag och på morgon vaknade man upp bakfull och jävlig, vi tog oss ork och for på Vippa o åt bakismat. Sen har vi hängt med Anton, Tobbe och Rebecca kring Bränna ett tag. Dom skulle till Piteå och sova på hotell men tyvärr så är både min och Vickans ekonomi väldigt dålig just nu så vi fick tacka nej till det.

Så nu istället så håller vi på laga mat, Älgkött och potatisgratäng +sallad. Mmm - Mm - Mmmmmmm. Maten är snart klar, så nu väntar vi bara på att Annika ska komma och Josse mest troligt så vi får gotta oss och börja dricka! :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards