Johannanystrom

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Johanna Nyström - 7 september 2010 17:09

Att jag varit idag. Vet inte hur längesen jag har gjort såhär mycket på en och samma dag. 


* Städat hela rummet

* Tagit in alla saker från stugan

* Tvättat 2 maskiner

* Diskat 2 maskiner +förhand

* Pantat burkar

* Handlat

* Solat

* Vikt kläder

* Lagat mat till familjen

* Gett mat och rastat alla 4 hundar


Är som stolt över mig själv :) Brukar vara alldeles för lat för sånt här! 


Och nu är jag helt slut, kvällen ska jag tillbringa framför TVn till Idol som drar igång ikväll :) Hur jag längtat!


 


  

Av Johanna Nyström - 7 september 2010 10:25

Solen skiner för fullt och det är hyffsat varmt ute faktiskt.

Nu är det ännu en ny vecka och vad ska man säga? Det suger. Alla jobbar eller går skola så det finns inte alls mycket att göra under dagarna.

Igår legade jag hemma hela dagen mest, var ute med hunden på gården och lekte, tränade han att gå i koppel osv. Sen vid fyra kom Dan och plockade upp mig, vi tog oss varsinn mjukglass, var nog årets sista och sen kom Tobbe med och joina oss, vi var och körde till Snabers och kolla läget, till Stråkan och allmänt gled omkring.


Får se vad jag hittar på idag? Kanske far och solar, är något jävla blek, vilket jag hatar. Men det jobbiga är ju att ta sig ork att fara ;P haha!

Nåja, kanske tar med mig kameran ut en sväng och fotar lite! :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards