Johannanystrom

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Johanna Nyström - 14 september 2010 17:46

Har jag råd till min bil :) Gud så skönt det ska bli att ha en egen.

MEN jag har ett litet problem, har hittat mig en bil nu som jag vill ha och innan jag hinner få min nästa lön så finns den säkert inte kvar :/ Hur fan skulle jag ha gjort? Skulle kunna fråga morfar men känns ut så dumt, och tror inte jag skulle våga fråga efter så mycket pengar!? Nog för att han får igen men ändå.. Det suger! Hade gärna kunnat ta nästa lön nu tack.

Nåja, vi får se hur jag gör, kanske hinner komma in nån mer :)


Har iallafall slutat jobba 17.00 idag, och fan så min rygg dödar mig.

Måste tvinga mamma att massera mig sen, skulle vara grymt skönt och det behövs också :) Ikväll blir det Idol tittande, nån som vill kolla med mig? Så tråkigt sitta hemma helt själv och se. Hör av er!!  

Av Johanna Nyström - 14 september 2010 12:25

Klockan 07.00 imorse ringde telefon, Konsum och frågade om jag kunde komma jobba. Tacka ju såklart Ja, så då var det bara snabbt hoppa in i duschen och snöra på sig den röda skjortan och de svarta jeansen och gasa ner mot Bränna. Så trött jag var på morgon går knappt att beskriva, jag ville bara ligga kvar i min varma och sköna säng och sova.

Nåja, tur mamma var hemma annars hade jag nog lätt kunnat råkas somna om.


Ikväll är det förresten Idol från Luleå, kul. Kanske man känner igen nån? :)  

Nepp, nu lägga sig på soffan just och varva ner innan lunchrasten är slut.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards