Johannanystrom

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Johanna Nyström - 15 september 2010 23:11

Onsdagen börjar dra sig mot sitt slut och jag är mer än nöjd över dagen som varit. Har lagat super god mat idag, kycklingsallad. Mums! 

Annika och Daniella har varit förbi och hälsat på mig en lill sväng och sen ikväll har jag varit hos Helena med hon & Annika och myst i soffan till Idol.

Och nu blir det sängen för min del, ska upp tidigt imorgon för att jobba. 


Godnatt!

Av Johanna Nyström - 15 september 2010 13:21

Idag har jag fått lön, det gillar vi starkt! :)

Så just för tillfället känner jag mig rik, eller rikare än jag varit på länge, men jag längtar ännu mer till nästa månad, den 15Okt då jag kommer få minst dubbelt så mycket som nu i lön :) Woho! Glad är jag!


För övrigt har jag hunnit med ganska så mycket idag än så länge.

Har bokat hotell i Luleå, hunnit vara på banken, sola, storhandlat och ska snart börja med maten, det blir kycklingsallad idag :) Mums!

 

Undra vad man skulle ha gjort ikväll? Är sugen att hitta på något roligt :)

Imorgon blir det iallafall jobb!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards