Johannanystrom

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Johanna Nyström - 19 september 2010 23:15

Haft en trevlig dag/kväll med en massa olika människor. 

Har först på morgon varit ut med Matte och snurrat kring byn. Sen ikväll blev det en prommis med Annika, Ida och Ellen. Mycket skönt och välbehövligt! :) Sen har jag och Annika hängt med Dan ett bra tag och surrat på om allt möjligt. Och nu har jag kommit hem för en liten stund sen, tänkte slå mig ner framför TVn nu och valvaka. Jag hoppas och håller verkligen tummarna att rätt vinner. Annars vet jag fan inte vad jag gör. Men det ser verkligen ut mörkt just nu :( Nåja, bara vänta och se. 


Förresten så förstår jag inte hur livet kan vara så

underbart ibland? :) 


Godnatt!


Av Johanna Nyström - 19 september 2010 11:23

Det skulle verkligen inte sitta helt fel. 


Söndag idag, vilket betyder många saker, man ska rösta idag, vi får veta vem som vinner valet, helgen drar sig mot sitt slut och söndagsångesten smyger sig på en. 


Jag har haft en underbar och rolig helg. Känns ut trist att den är över. 

Jag började iallafall helgen, Fredag med att fara ut och umgås med Matte. Sen blev det att fara umgås med Annika på kvällen, vi ragga kring Bränna, sjuka oss, for på UG, kolla Idol en stund, hade Allsång i bilen till gamla godingar, for till henne och åt blåbärspaj och hade det allmänt fint!


Lördag vaknar jag upp och inser ganska snabbt att jag måste till Luleå för att köpa mig ett par gympaskor, gör mig snabbt klar och drar med mig Lars. Väl i Luleå går jag in i alla affärer som har skor, men inte fan hittar jag några. Och efter ett besök på H&M och GinaT kommer jag ut med två tröjor. Så jag ger upp hoppet om att hitta mig nå skor och vi for och åt god mat på Östernspärla och rulla sen hemåt igen. 

På kvällen blev det att fara till Frida där hon, Daniella och IdaH var. Sen svek dom oss och vi for istället ut och var med Helena, Annika och Malin. Vi for på ett litet spökmission men när vi var framme vid spökhuset skrämde vi upp varandra så mycket att vi låste alla bildörrar, skrek och aldrig gick ut. Det blev en tidig kväll för min del, började må sjukt dåligt så vid elva, halv tolv for jag hem och sov. 


Söndag idag, och vettefan vad man skulle ha gjort? Jag har ju redan röstat så det kan jag ju inte sysselsätta mig med. Men blir iaf senare att fara ut med Annika och hitta på något roligt. Kanske någon mer tös vill komma joina oss? =) 

Av Johanna Nyström - 19 september 2010 11:13

    

Från H&M 199kr



Från GinaTricot 249kr

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards