Johannanystrom

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Johanna Nyström - 2 september 2010 21:48

Har precis kommit hem efter en lill tur i Bränna med Frida, Emil och Malin. Nu ska jag se ett avsnitt av Fångarna på fortet innan jag gör godnatt för ikväll så man orkar upp imorgon. Hojja så det känns ut tungt jobba imorgon, speciellt när jag vet att jag kommer vara helt död ..... TUR det är helg nu!


Av Johanna Nyström - 2 september 2010 17:53

Jag klarade mig igenom dagen fast jag varit helt extremt trött och bara velat sova.. Har varit sjukt tungt och jag har bara väntat på att få sluta men klockan fem fick jag gå för dagen. Det behövdes nog eftersom jag i slutet tappa en jävla syltburk i golvet så det bara flög sylt överallt, tur den var i plast och TUR det var bak i lagret och inte inne i butiken! haha! Hur det kan gå ibland ;) Tur att det händer sånt för alla och inte bara mig! 

Blev iallafall frågad om jag ville komma jobba på förmiddagen imorgon, vilket jag tacka ja till :) Så 07.45 blir det uppstigning imorgon.


Ikväll blir det sjukt lugnt, jag skulle kunna ligga i sängen hela kvällen och bara vara meeen det har jag för mycket damp för och jag vill som ändå ut och göra nå. Inte ligga hemma iaf! Nåja, vi får se vad man hittar på :) 

Av Johanna Nyström - 2 september 2010 12:37

Tröttheten tar över mig idag, eller försöker iallafall, men jag kämpar och kämpar. Det känns som att 5 minuter är minst en halv timme. Tiden går verkligen sakta idag. Usch! Men nu är jag iaf hemma på lunch, ska passa på att mata i mig kaffe så kanske man får nå energiryck ;) haha!

Men tror risken är liten.


Fredag imorgon förresten, undra vad man skulle ha gjort? Jag är sjukt dricka sugen men hade samtidigt varit skönt vara nykter och ta det lugnt, spara på krafterna en helg iaf ;P Men men, vi får väl se vad som händer!


  

Typ såhär känner jag mig idag :)

Av Johanna Nyström - 2 september 2010 08:35

Vilken natt - dålig natt. Har sovit skit och vaknat miljarder gånger, det passar ju perfekt eftersom jag snart ska fara jobba. Usch, fy och blä säger jag bara. Är verkligen helt sjukt trött. Hoppas en stor kopp kaffe räddar min dag!   

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards