Johannanystrom

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Johanna Nyström - 3 september 2010 17:42

Äntligen! Har verkligen kämpat mig igenom den här dagen, och tiden har gått så sakta, speciellt efter lunch men tillslut fick jag sluta! Tacka för det! =) Behövdes verkligen, för mitt huvud, mina ben & fötter höll på ge upp. Men nu är jag äntligen hemma och har helg som de flesta andra. Jag ligger och varvar ner i sängen och känner lugnet men samtidigt känner jag mig lite stressad. Vill ut och umgås med mina kära vänner, hitta på något, göra nå garn roligt! =) Fast nyktert, ikväll iaf, imorgon får vi se, har planer på att dricka men det återstår att se hur de blir med den saken.


Nu ska jag just ligga kvar här och försöka ta mig ork att sminka mig lite grann och höra efter med lite folk vad dom ska :) 

Av Johanna Nyström - 3 september 2010 12:45

Och jag bara längtar tills jag slutar jobba för idag. Vill ha helg NU, nyss.

Men snart så! ;)


Jag hade förresten rätt på morgon uti frosten, jajemen nog var jag allt tvungen skrapa bilrutorna när jag skulle iväg. Och det kändes verkligen ut hemskt. Och när man vet vad man har framför sig .....

Nää, hinner inte blogga mer, måste ner på Konsum igen.

  


I MITT   

Av Johanna Nyström - 3 september 2010 07:34

Fan vilket trevligt vaknande man fick på morgon, INT! Det första jag ser när jag tittar ut genom fönstret är frost(!) på marken och på bilrutorna, och sen kollar jag på tempen, det är bara 1grad ute. Hojja! Jag hoppas verkligen att det bara är "fukt" på rutorna som bara ser ut som frost. Jag får ångest, bara tanken gör mig nere. Jag hatar vintern, den är så jävla kall och tråkig.

Nåja, snart får jag veta om jag är så illa tvungen att skrapa rutorna nu när jag ska fara jobba eller om det bara luras.


Men en possitiv sak är ju att det är FREDAG nu!!! =)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards