Johannanystrom

Alla inlägg under september 2010

Av Johanna Nyström - 24 september 2010 11:24

Snart kommer min favorit Vickan :) Ska och hämta henne från bussen 13.45 Hur jag längtar! :) Känner på mig att det här kommer bli en rolig och framförallt trevlig helg! <3

 

Hinner tyvärr inte blogga mer, måste göra mig klar!

Av Johanna Nyström - 23 september 2010 16:53

Dagen har gått sakta, kanske beror på det trista vädret och att man inte haft något att göra. Men tillslut for jag ut med Matte & Pär. Tror fan dom förgyllde min dag. Hade fått åt psyket om jag stannat hemma hela dagen.

Men nu är jag hemma igen, dock bara för att äta. Måste väl ut igen sen om det händer nå intressant, bara nå som är bättre än att ligga hemma helt själv iaf :)  För det hatar jag verkligen, blir så rastlös och uttråkad så jag finner inte ens ord. Jag vill alltid ha något att göra, eller rättare sagt umgås med folk. Att vara ensam är det värsta jag vet, så sjukt tråkigt. Och vad är inte bättre än att umgås med nära & kära? :) 


Fredag imorgon gott folk, som jag längtat. Har inga större planer direkt men jag ska då självklart och se när Peter Stormare uppträder på UG tillsammans med bandet Edizons/Dräpers. Är ju inte ofta det händer i lilla Överkalix så det kan nog bli kul och intressant. Kameran får självklart följa med så jag kan bjuda på några bilder! :)


Nää, nu ska jag gå och börja med maten. Håller på hungra ihjäl.

Av Johanna Nyström - 23 september 2010 09:57

Vet inte vad som hänt, men på senaste tiden har jag börjat drömma sjukt mycket mardrömmar, helt hemska eller helt konstiga. Tungt som fan är det. På morgon hade jag tur, mamma kom in med hunden i mitt rum så jag vaknade och inte hann drömma klart, det tackar vi för!

Och det värsta är ju att när jag väl vaknar så måste jag fundera om det verkligen har hänt/är så. Brukar ta ett tag innan jag fattar att det bara var en dröm.


Nåja, nog om drömmar. Sitter här hemma framför datorn inlindad i en varm och go filt. Försöker ta mig ork att hoppa i duschen men det känns ut så förbannat jobbigt. Men jag ska, för jag orkar inte sitta hemma idag fast det regnar. Sitta hemma kan man göra när man blir gammal och grå.


   Jag saknar min klass från gymnasietiden! <3


Och från högstadietiden såklart, har dock ingen bild på datorn som jag kan lägga upp :)


Av Johanna Nyström - 22 september 2010 22:35

Sitter och kollar igenom gamla bilder på datorn och hittade den här på mig & Vicky som jag bara var tvungen lägga upp. Så sjukt söta och så sjukt fjortis var vi på den tiden! haha!

Året var 2006


Tänk vad tiden går fort!

Av Johanna Nyström - 22 september 2010 19:05

Har kommit hem från Luleå för en timme sen typ, och jag är helt slut körd. Ändå har jag inte varit in på nån klädaffär eller sko, utan bara följt med mamma och pappa på deras pensionär affärer. Det blev iallafall en bil för deras del, en ful sådan tycker jag. Men som andra bil duger den väl gott & väl, och hade dessutom bara gått 16000mil. Men till våren blir det en nyare bil, jag håller tummarna att dom köper en Bmw :) Haha! Själv så sparar jag för fullt till min pärla som inom en snar framtid kommer stå på gården här i G-byn. Måste bara jobba klart den här månaden och få lönen så jag vet hur mycket som fattas. Dock har bilen jag spanat in sålts, vilket jag visste den skulle hinna göra. Så har bestämt mig för att inte kolla blocket förren jag har nog med pengar :) Blir så besviken annars. 

Nog om bilar, ikväll blir det lugnt, ska väl dra ut med Annika just på Bränna om ett lill tag och se om de är nå livat där. Och hinner man kanske jag ser Idol, annars får det bli en film innan läggdags :)


För övrigt så längtar jag sjukt mycket till helgen. Speciellt Lördag för då har jag FF. Mamma & pappa åker bort lördag eftermiddag och kommer hem på söndag eftermiddag nån gång. Så på Lördag kommer Vickan till mig och ska sova, hur vi ska ha det bra! :) Blir att dricka ett gäng här och ha det trevligt! Alla som vill får komma, hör bara av er :)

Av Johanna Nyström - 22 september 2010 08:33

Gissa om jag var nå död då alarmet ringde på morgon? Fyfan säger jag bara. Kan nog bero på att jag hade väldgt stora problem med att somna igår kväll efter att filmen var slut. Men det var bara stiga upp och se glad ut. Nu sitter jag här framför datorn med en hund i famnen och dricker kaffe. Ska snart göra mig klar så vi kan börja rulla mot Luleå :)


GODMORGON , förresten! :)

Av Johanna Nyström - 21 september 2010 22:12

Ännu en kväll börjar vara över och jag mer än njuter. Vill verkligen att det ska bli helg, NU! :)

Kvällen har jag spenderat med Annika och Daniella. Vi har tagit nå varv, varit på UG och druckit kaffe och spelat lite GH5, dillat på och varit hos Annika. Mycket trevligt, lugnt och skönt!

Nu är jag hemma igen, funderar på att krypa ner i sängen under go täcket och se en film så kanske man somnar hyffsat tidigt för imorgon blir det uppstigning 07.45 för att sedan fara till Luleå med mamma och pappa. Köpa hundmat och se på en bil står på schemat. OCH för att inte glömma, köpa en ny kabel+laddare till min dator eftersom en viss liten hund har bitit av min idag! Sur är jag!


Nää, nu kolla boken, sen film! :) Godnatt <3

Av Johanna Nyström - 21 september 2010 13:07

Har städat ur garderoben för en stund sen och då passade jag på att fota alla mina skor. Jag älskar skor, kanske syns? ;) Men mer ska det bli. Har 15par skor sammanlagt, om jag inte räknar med gympaskor, foppatofflor osv. 


    

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards