Johannanystrom

Alla inlägg under september 2010

Av Johanna Nyström - 21 september 2010 12:06

Den här låten nöter jag säkert minst 15gånger om dagen.

Sjukt bra & skönt låt!


VOLYMEN PÅ MAX!!! ;)


Av Johanna Nyström - 21 september 2010 11:55


Shadows fill an empty heart
As love is fading,
From all the things that we are
But are not saying.
Can we see beyond the stars
And make it to the dawn?

Change the colors of the sky.
And open up to
The ways you made me feel alive,
The ways I loved you.
For all the things that never died,
To make it through the night,
Love will find you.

What about now?
What about today?

What if you're making me all that I was meant to be?
What if our love never went away?
What if it's lost behind words we could never find?
Baby, before it's too late,
What about now?

The sun is breaking in your eyes
To start a new day.
This broken heart can still survive
With a touch of your grace.
Shadows fade into the light.
I am by your side,
Where love will find you.

What about now?
What about today?

What if you're making me all that I was meant to be?
What if our love, it never went away?
What if it's lost behind words we could never find?
Baby, before it's too late,
What about now?

Now that we're here,
Now that we've come this far,
Just hold on.
There is nothing to fear,
For I am right beside you.
For all my life,
I am yours.

What about now?
What about today?

What if you're making me all that I was meant to be?
What if our love never went away?
What if it's lost behind words we could never find?

What about now?
What about today?

What if you're making me all that I was meant to be?
What if our love never went away?
What if it's lost behind words we could never find?
Baby, before it's too late,
Baby, before it's too late,
Baby, before it's too late,
What about now? 

Av Johanna Nyström - 21 september 2010 11:11

Efterfest hos Dan i Björkholmen. André och jag fyllesurrar eller mest dillar på. Jag var hemskt full som ni kanske ser :) haha! Sjukt kul hade vi iaf!


Av Johanna Nyström - 21 september 2010 10:37

och fan så jag vill göra om det. Allt, hela studenten. Sjukt så man kan sakna.


          


Håruppsättning: STUK Hair design, Överkalix

Smink: Malin Larsson

Foto: Anna-Lena Kaati Nilsson, Överkalix


                       

               


Av Johanna Nyström - 20 september 2010 17:56

Ja må han leva ..... På 91:ornas student!


Av Johanna Nyström - 20 september 2010 16:49

Fan så tiden går fort. Man hinner ju knappt blinka till en gång så har det gått tre timmar typ.


Har inte gjort något av värde idag, varit och solat på morgon en snabbis och sen drog jag och Tigro ut med Matte & David i några timmar. Och nu sitter jag här hemma hungrig som fan. Antar att det är väl bara snöra ihop nå mat och äta :)


Ikväll blir det lugnt, väldigt lugnt, funderar på att bara ligga hemma hela kvällen och kolla film, skulle vara förbannat skönt! Men vi får se hur jag gör, snabbt kryper sig rastlösheten på en :)

Av Johanna Nyström - 20 september 2010 10:08

Jag legade ju som sagt uppe inatt och kollade valvakan, direkt det var avgjort ville jag bara börja gråta. Gick genast och la mig i sängen och sov. FAN säger jag bara! Fattar inte vad folk som röstat på moderat svinen tänker med, inte fan kan dom ha mycket där uppe. Era egoistiska jävla svin!! Jag är riktigt förbannad och förtvivlad. Hur fan ska man kunna leva nu?


Ja ojoj, ska försöka att inte tänka på de där nå mer. Istället drar jag på mig ett big smile och ser så glad ut =)


Nu är det Måndag igen, ny vecka. Undra vad man skulle ha hittat på idag?

Av Johanna Nyström - 19 september 2010 23:15

Haft en trevlig dag/kväll med en massa olika människor. 

Har först på morgon varit ut med Matte och snurrat kring byn. Sen ikväll blev det en prommis med Annika, Ida och Ellen. Mycket skönt och välbehövligt! :) Sen har jag och Annika hängt med Dan ett bra tag och surrat på om allt möjligt. Och nu har jag kommit hem för en liten stund sen, tänkte slå mig ner framför TVn nu och valvaka. Jag hoppas och håller verkligen tummarna att rätt vinner. Annars vet jag fan inte vad jag gör. Men det ser verkligen ut mörkt just nu :( Nåja, bara vänta och se. 


Förresten så förstår jag inte hur livet kan vara så

underbart ibland? :) 


Godnatt!


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards