Johannanystrom

Alla inlägg under februari 2010

Av Johanna Nyström - 16 februari 2010 13:06

Sitter man på nu här i företagsbyn, det är väldigt lugnt och slappt idag, vi har fått varsin laptop och har i princip bara surfat omkring på fritt hela dagen. Vi har har diskuterat i grupp bara uti vad vi tycker är de viktigaste egenskaperna i ett arbete osv. Fyllt i nå papper och ska ha nå enskilt samtal nu som tar typ 10 minuter så.

Hoppas på att få gå hem lite tidigare, skulle vara skönt :)


Det bästa med dagen var ändå lunchen från Brännvalls + att vi tog med det hit och dom gjorde fel och skicka med helt för mycket mat. Haha!


Av Johanna Nyström - 15 februari 2010 18:54

Shit så jag är trött och har varit hela dagen, ändå har jag hunnit med en liten powernap tidigare. Blir en tidig kväll för mig så jag orkar upp imorgon. Känns ut tungt, väldigt tungt men jag måste ju, har inget val.

Bara bita ihop & härda ut!


Nu blir det iaf kaffe, snus & 20.00 Familjen Annorlunda :)

Av Johanna Nyström - 15 februari 2010 11:58

Har varit och lyssnat på infon om utbildningen, låter ut som en helt onödig och tråkig sådan. Dom menar att vi lättare kommer kunna få jobb när vi gått den, joo tjena! Det kommer inte hjälpa oss ett skit för det finns ju inga satans jävla jobb här i kommun.

Men då börjar man nio imorgon då och går till tre, KUL!! Vi skulle även få varsin laptop så hoppas dom hinner komma till imorgon då så man kan surfa på allt onödigt istället för att sitta och bara glo.


Nu ska jag ladda ner en film och ta det väldigt lugnt, vänta på att klockan blir två, halv tre så jag kan fara ner till Bränna och se om Ann-Sofie skrivit på pappret där så jag kan skicka in det idag, vill ha mina pengar och behöver dom verkligen! :)  

Av Johanna Nyström - 15 februari 2010 09:07

    

Hur härligt skulle inte det vara? MUMS! 

Av Johanna Nyström - 15 februari 2010 08:01

Måndag och vilket fint uppvaknande jag fick eller så INT!

Jag hade ställt alarmet på 08.30 MEEEEEN 07.10 kommer mamma in i rummet, - Johannaaa, Johannaa och jag ryter till MEN SATAN jag börjar inte förren tio och mamma säger att vi bara har två bilar så jag måste komma skjutsa henne & David nu på morgon, så tio över sju var det bara att stiga upp och min lilla sovmorgon som jag längtat efter var som bortblåst. Trevligt, känner på mig att det här kommer bli en skit-jävla-dag!


Nu ska jag iaf hoppa i duschen, göra mig klar, äta, fara plocka upp Anton och fara på den där satta utb.

Av Johanna Nyström - 14 februari 2010 22:52

Ikväll blev jag bjuden på middag av Linn, Matte & Tob. Fläskfile och ugnsbakad potatis m rödvinssås + efterrätt. Var mycket snällt av dom, och kunde ju inte tacka nej, bättre än att ligga hemma själv och glo upp i taket. Snälla vänner man har :) Efter vi hade ätit tog vi en match i biljard och sedan for vi upp på graven och tände en massa ljus för nära & kära.


Nu ska jag iallafall lägga mig ner och sova så man orkar upp imorgon för att fara lyssna på den där skit infon om utbildningen. Kul NOT!

Har även gett upp hoppet om att få byta grupp, orkar inte fara till af imorgon och tjata, har fått nog och har tjatat tillräckligt. Orkar satan bara inte ha med dom att göra nå mer.


Nåja, godnatt och hoppas alla haft en trevlig alla hjärtans dag!



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards