Johannanystrom

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Johanna Nyström - 11 februari 2010 19:10

Av Johanna Nyström - 11 februari 2010 11:18

Var ju som sagt på bio igår med Vicky och såg Avatar, den var bra men att sitta i en liten, smal och hård biostol i nästan tre timmar är inte så skönt kan jag ju säga. Men det var de värt.

Under filmens gång kom jag på två saker att tänka på.


1. Undra hur en Avatars snopp ser ut? Blå, randig, glittrig, stor, liten?

2. Jag vill ha en egen Avatar, eller vara en rättare sagt!


Jag tycker iaf att dom borde ha visat det för hallå, tror det är fler som vill veta det faktiskt! Eller?

Nå efter filmen var slut började jag må skit, kände mig febrig, risig, ont i kroppen, ont i halsen mm och på morgon när jag vaknade var jag typ döende. Så ringde till dagis och sa att jag blir hemma, mamma kände på mig och trodde jag hade feber. Så nu ligger jag här och har tråkigt. Har försökt ringa till af men det svarar inte, kanske har dom stängt idag? Men tror dom brukar vara där ibland iaf? Ska iaf höra om jag kan byta grupp så jag kan läsa nå kurser istället för det där andra svammlet jag egentligen skull ha gjort. Bara dom skull fatta till att lyfta på luren.

Ska pröva igen på en lill stund annars imorgon.  



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards