Johannanystrom

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Johanna Nyström - 3 februari 2010 07:23

Fan vilken tung vecka det här är, varje morgon då alarmet ringer blir jag deprimerad och det känns som att allt är så tungt. Speciellt att måsta fara på dagis, vill verkligen inte. Har ingen lust eller ork alls, men det är bara att härda ut, det är ju snart helg så.


Förrsten, minns ni att jag tidigare skrivit om att det kommer bli tjorv med mina pengar för att han på af sa att jag skrivit fel datum och bad mig ändra fast jag sa att det var rätt osv. Jag hade rätt, fick ett papper igår om att det var fel och det var precis så jag hade skrivit först och sa till gubben, men nä inte lyssna han! Fan så less jag blir!!!!

Jag hoppas verkligen att min telefon kommer idag så jag kanske blir lite gladare & lite mer possitiv.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards