Johannanystrom

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Johanna Nyström - 17 februari 2010 16:18

  

Krille, Kent, Sam & jag idag på miroi


Kan tillägga att vi hade väldigt roligt när vi hittade webcamen! haha!

Av Johanna Nyström - 17 februari 2010 15:49

är det helg :D Vad glad jag blir, det är redan torsdag imorgon och då har jag helg! SKÖNT! Vi skulle få vara lediga på fredag om vi gjort klart vårat cv och personliga brev till imorgon och jag är nästan klar, måste bara "finslipa" det personliga brevet lite. Är inte det lättaste att få ihop ett, speciellt när man bara ska skriva om sig själv osv.

Har annars varit en väldigt lugn & slapp dag, vi har mest jobbat med det ovannämda och dillat på allmänt. 


Nu ligger jag iaf hemma ner bäddad under täcket och fryser, funderar på vad jag skulle ha gjort nu? Se en film? Vila? Eller kanske fortsätta min städning av rummet som jag påbörjade igår, för det ser eller har verkligen sett ut helt förjävligt här.  


NU vill jag även att min tatuering ska läka så jag kan sola, har inte solat på flera flera månader och fan så blek jag börjar bli. MÅSTE verkligen sola. Det är så illa att mitt smink inte passar nå mer, det är alldeles för mörkt och jag orkar eller har inte råd att köpa nytt för att använda det i en vecka bara. Nå jag får väl fortsätta göra det bästa av det hela.


Fan vilket värdelöst inlägg det här blev!! Hejdå  

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards