Johannanystrom

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Johanna Nyström - 2 februari 2010 16:13

Jag ringde till af för att höra efter OM man MÅSTE gå den där satta utbildningen och man har tydligen inget val, man måste! Det är obligatoriskt! Om man då inte har en satans bra ursäkt som tex att man ska flytta utomlands. Fyfan så less jag är. KUL att sitta där i flera månader från kl 9 - 16 varje dag! ÅÅÅÅÅHHH!! Känner inte alls för det! Nåja, får väl försöka slänga in en possitiv tanke iaf, är ju flera jag känner som ska gå det också så. Och TUR är väl det.


Nu är den här dagen förstörd!

Av Johanna Nyström - 2 februari 2010 15:21

Usch så tiden gått sakta idag och jag har varit så trött & less.

Har varit på AF också på nån satta info om nån utbildning, och det lät ut skit, och mycket man skulle göra på den har jag redan gjort när jag gått handelsprogrammet så jag fattar inte varför dom vill ha mig på den?? Åh så less jag blir. Man hade iaf till imorgon på sig att bestämma sig, och jag vill verkligen inte gå den, den skulle dessutom pågå i 5 månader, kul, NOT!! Ska försöka göra allt för att slippa.


Fått sluta tidigare idag också, det behövdes verkligen så nu ska jag bara vänta på att maten är klar och ta det väldigt, väldigt lugnt resten av kvällen. Se finalen av PH senare osv. Nääe, kände inte alls för att skriva nå idag, det blev mest gojja.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards