Johannanystrom

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Johanna Nyström - 13 februari 2010 07:53

Och jag är vaken, suck! Tror jag är så van att vakna tidigt varje morgon att det är därför jag inte kan sova ut på helgerna. För vaknar fan varje dag just före åtta. Jag är trött men kan inte sova eller somna om. Garn jobbigt & irriterande.


Nåja, igår hände ju inte allt för mycket, i brist på saker att göra så spelade vi tv-spel hela kvällen, var kul, speciellt när dom började dricka och sjöng. Haha! Nog fick man skratta! Där vid halv två blev jag less och satans trött och snodde Dan´s bil för att ta mig hem så lite senare ska jag fara väcka upp dom och ta hem spelet och skjutsa dom till bolaget och ge igen bilen, sen hem och och ta de lugnt och försöka ta mig ork att duscha, göra mig klar osv i hopp om att göra nå roligt ikväll.

Av Johanna Nyström - 13 februari 2010 00:50

Sitter i Björkholmen med lite folk och här har vi suttit heeela kvällen lång. Har sett på när dom spelat nå skit tv-spel och sen kom vi på att fara till G-byn och hämta Rock Band så nu sitter vi och spelar det för fullt :) Jag har tagit en liten paus och killarna lirar på för fullt! Det bästa är när dom sjunger, så duktiga! haha! En riktig lugn & skön kväll, bättre än att vara full faktiskt! Blir väl att spela ett tag till så ska jag dra mig hemåt sen och sova, börjar bli hela så trött.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards