Johannanystrom

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Johanna Nyström - 7 februari 2010 15:54

Nu är tatueringen klar, ni får se bilder senare när den börjar ha läkt och armen inte ser ut som ett fetto nå mer. Känns ut skönt att ha klart den, eller kan inte se den helt klar ännu eftersom jag ska fylla undersidan också så den går ihop runt hela överarmen. Men snart så :)

Efter vi var färdiga for jag och såg basket med Lina och nu är jag hemma och har precis ätit nå äckel mat. Var inte alls någon höjdare!

Vettefan vad jag sku ha gjort resten av dagen/kvällen?

Förslag någon? :)


Känns förresten ut skit att det redan är måndag imorgon, helgen har gått alldeles för snabbt och jag känner inte alls för att stiga upp tidigt imorgon och fara på dagis. Känns ut skit jävla tungt. Hade hellre sett att utbildningen börjat imorgon istället för den 15feb.

Nåja, är väl bara att bita ihop antar jag!!

Av Johanna Nyström - 7 februari 2010 10:01

Fyfan säger jag bara! Söndagsångest något!!!


Igår var det Lördag, hände inte allt för mycket, var med Dan & Matte, drack kaffe, surra, tog nå varv och bara allmänt var. Kom hem vid ett, sovit skit och vaknat just före åtta på morgon, kul NOT!

När man väl har helg kan man ju satan inte sova!!


Idag blir det iaf att nu kl elva fara göra klar tatueringen sen hade jag velat fara se basket klockan två bara jag får med mig någon.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards