Johannanystrom

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Johanna Nyström - 8 februari 2010 18:40

Helt okej film faktiskt!


  

Av Johanna Nyström - 8 februari 2010 18:30

Jag har ju glömt berätta det bästa med hela helgen för tusan!

I lördags for jag ju till Lomträsk under dan för att få umgås med världens bästa Vickan :) Blev några timmar där och vi hann med en massa surr och spela tv-spel, det allra allra första tvspelet som kom ut, skit roligt var det =) Har verkligen saknat Vickan så var ju tvungen passa på när hon nu väl var hemma här i Ökx, och Albin bara växer och växer söt killen dära :) Han måste förresten tycka jag ser sjukt rolig ut eller att jag bara är väldigt ful eftersom direkt han ser på mig ler han som fan och skrattar! haha!


Nåja, måndagen håller på dra sig mot sitt slut och jag vill bara att veckan ska gå snabbt så det blir helg nångång. Är redan less!

Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem så jag får mig kaffe, är för lat för att koka själv, sen ska jag kolla Familjen Annorlunda kl åtta.

Av Johanna Nyström - 8 februari 2010 07:25

Då var det ny vecka igen och en jäkla massa dagar innan det är helg!

Är inte alls på humör idag, inte ett dugg så tror det här kommer bli en jobbig dag!


Igårkväll blev det iaf att fara träna, gick på bandet just och träna lite mage men var så jobbigt när jag fortfarande är små förkyld och har tungt att andas så istället satte jag mig ner och såg när Linn, Matte, Tob & JP spelade softball (visste hette det så)? Såg iaf riktigt kul ut men ganska svårt ändå! haha!


Nä nu måste jag göra mig klar.........

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards