Johannanystrom

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Johanna Nyström - 4 februari 2010 18:02

Vet inte riktigt vad jag tycker om den här låten men den är som lugn & skön på något sätt! Och jag lyssnar ju på den så tydligen måste jag ju tycka om den iaf :) haha!


Av Johanna Nyström - 4 februari 2010 17:59


Har precis kollat en film, Post Grad. Ingen tia men den duger gott & väl :)

  

Av Johanna Nyström - 4 februari 2010 15:15

& det är helg! Om ni bara skulle veta hur mycket jag längtar, det är sinnessjukt! Är väldigt längesen jag tyckt en vecka har gått såhär sakta och varit såhär jävla seg & tråkig som denna har. TUR säger jag bara att det är fredag imorgon. Då kan jag äntligen få pusta ut.


Såhär ser restev av kvällen ut för min del:


NU      - Slappa

17.00 - Mat

17.30 - Dator, slappa osv.

21.00 - Made In Sweden

22.00 - SOVA!!

Av Johanna Nyström - 4 februari 2010 07:26

Gud vilken jobbig natt det här var, har verkligen sovit jätte dåligt. Har känt mig orolig och vaknat till och från hela natten. Vilket nu resulterar i att jag är trött, jävligt trött. Förstår inte hur jag ska orka med den här dagen? Ser ut som ett lik, zombi eller liknande. Dessutom mår jag inte alls bra, har sjukt ont i halsen, är snorig och kroppen min är väldigt hängig/i dålig form. Den här skit förkylningen. Och det gör ju inte saken bättre att i princip alla barn på dagis är sjuka, går omkring och snorar. Jag tar ju åt mig allt på direkten.


Nåja, igår fick jag min telefon ich jag är nöjd, mer än nöjd. Nu slipper jag ju min gamla skit telefon som man knappt kunde tala i för att den var mongo. Jag får hoppas att den här håller lite längre.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards