Johannanystrom

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Johanna Nyström - 18 februari 2010 21:40

Blev att fara styrketräna tidigare ikväll med Linn & Dan! Men kan inte direkt påstå att jag tog det på allvar, var verkligen inte engagerad, istället blev det mest surr, dill, skrattanfall från min sida åt mina egna dåliga skämt som inte alls var roliga och jag hann även med att träna upp min vackra och underbara sångröst! *host* Jag tyckte helt enkelt det var tusen gånger roligare att se på när dom plågade sig.

Nåja, bättre lycka nästa gång, har ju haft ett litet uppbehåll nu i ca tre veckor pga min sega förkylning så det tar ju ett tag att återhämta sig och komma "in" i det igen.


Nu blir det iallafall att krypa ner under täcket så jag slipper frysa, ska kolla runt lite på datorn nu innan John Blund kommer och tar mig!  


Av Johanna Nyström - 18 februari 2010 14:54

Äntligen, gud så skönt! Fast det hade faktiskt inte gjort så mycket ifall vi hade måsta vara på miroi imorgon, det är väldigt slappt och skönt där, dessutom får man umgås och träffa folk och det är ju tusen gånger bättre än att ligga hemma helt ensam!

Nu ska jag bara hoppas & hålla tummarna på att vi kommer få som vi vill och har gett som förslag, att läsa nå kurser istället för att ha praktik. Skulle vara fint, för känner inte alls för att ha nån skit praktik igen, har redan varit på alla möjliga ställen här i Ökx, tex, Konsum 2 eller 3 gånger, dagis och skoaffären, sen finns det ingen annan butik jag skulle vela vara på, är så tråkiga och så dött här. Nå vi får vänta och se! Hade iaf velat läsa Psykologi A och photoshop.


Nå helg var det och min hjärna funderar för fullt på vad jag ska ägna mig åt. Bobrace på lappberget blir det helt klart bara det inte är tusen grader kallt. Dricka eller inte får vi se, hade varit gott men är väldigt fattig just nu och det beror helt & hållet på vilka som ska, vars, osv osv.


Nä, nu ska jag gå och äta tacos, sedan lägga mig ner och fundera!


Puss!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards