Johannanystrom

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Johanna Nyström - 19 februari 2010 15:49

Har precis gjort mig klar, eller att hitta nå kläder att ha på mig är kvar, men tänkte ge det ett försök nu snart. Brukar ju ha samma problem med det varje gång och det slutar alltid med att typ hela min garderob ligger i sängen och jag tycker att jag inte har nå kläder, blir less, svär lite grann och tar bara nå tillslut och far ut på fest missnöjd och irriterad över det jag tog på mig.


Nu ska jag ta uti med klädproblemet, tror det kommer gå hyffsat snabbt & bra idag och sen invänta att Lina kommer hit så ska vi parrttta loss :)


Ska försöka komma ihåg att ta massa bilder som jag sen kan bjuda på!





Av Johanna Nyström - 19 februari 2010 12:08

Linn ringde vid halv elva och frågade om jag skulle komma med och träna, självklart tackade jag ja och kastade i mig två smörgåsar och lite jordgubbs yoghurt och for träna. Fan så skönt det var idag men....tungt!

Men nu är det gjort och jag ska snart hoppa i duschen och göra mig klar, tycker om att göra mig klar flera timmar i förväg för då är det bara sen att ta på sig jacken och dra :)


Ikväll blir det iallafall att dricka lite grann :) Inte mycket men lite eftersom jag är väldigt fattig och äger bara 120 kronor.

Hoppas på en kanon kväll men mycket kan hinna ändras.

Av Johanna Nyström - 19 februari 2010 09:42

och det känns ut förjävla härligt!

Fast ....... dagen hade kunnat vara bättre om jag hade kunnat sova lite längre, självklart och som vanligt har jag vaknat tidigt, alldeles för tidigt, 08.15, fast iofs visste jag redan igårkväll innan jag somnade att jag skulle göra det så jag lovade mig själv att ligga kvar i sängen till klockan tio och försöka sova/vila, jag fick absolut inte slå på datorn och vad tror ni inte jag gör då? JOO slår på datrorfan! Måste vara att jag nu har blivit så van att varje morgon stiga upp tidigt när jag haft praktik osv att jag är så "inställd" på det att jag inte kan sova länge. Det suger för sova är ett utav det bästa jag vet, speciellt sova ut på morgonen. Skulle jag nu om två timmar typ vilja sova skulle inte det vara något problem alls, då skulle jag kunna ligga och blåsa hur länge som helst, men på morgonen går det inte! Rätt irriterande!


Nå skit samma om mina jävla sömnproblem, är nog ingen som är intresserad att höra om dom.

Fredag idag då, vettefan vad man skulle ha gjort idag/ikväll? Är ju fortfarande ganska så kallt ute så hoppas verkligen att det blir varmare tills ikväll så vi ha åka bob :) Skulle vara garn kul.

Annars får ni gärna komma med förslag på vad man kan göra, eller om någon vill hitta på något.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards