Johannanystrom

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Johanna Nyström - 23 februari 2010 16:13

Det kan man lugnt säga att jag har. Sitter här och blippar mellan facebook och bloggen, kollar samma saker på boken och här skriver jag en massa onödiga saker i brist på annat!

Har precis ätit och väntar på att klockan ska bli halv sex så ska jag fara till Lina och klockan sju ska vi infinna oss på polisstationen för info om utbildning osv. Kan bli roligt :) Då har man ju nå att göra iaf!


Nää gud, nu ger jag upp det här med att blogga för idag, jag får inte skrivet nåå vettigt alls! usch!



Av Johanna Nyström - 23 februari 2010 16:09

   En liten del av oss :)

Bild tagen från kent!


Vi skulle behöva ta en på alla oss som går där? Eller vad tycker ni? ;)

Av Johanna Nyström - 23 februari 2010 15:39

 


        

Av Johanna Nyström - 23 februari 2010 15:17


         


       



       


         

Av Johanna Nyström - 23 februari 2010 15:06

Senaste dagarna har jag känt mig så himla glad, lycklig och befriad.

Det är en väldigt konstig känsla men det är en bra en, tror jag!

Det känns som att allt börjar bli så mycket lättare och bättre, jag har mindre att fundera i och oroa mig över. Det är sjukt svårt att förklara men det här är nog en bra känsla, eller jag vet!


Ibland bara älskar jag livet!    

Av Johanna Nyström - 23 februari 2010 10:55

Sitter här i företagsbyn och har precis dragit i mig tre koppar kaffe i hopp om att bli pigg. Blev rätt sent igår eftersom jag fastnade framför en film ja laddade ner så på morgon var det inte alls roligt att stiga upp när alarmet ringde. Men efter en dusch och en kopp kaffe orkade jag iallafall dra på mig nå kläder & sminka mig.


Det första jag upptäcker på morgon när jag kom hit var att nu när dom installerat nya program på datorn har precis allt, alla mina jävla svar på datakunskapen jag gjorde igår farit bort eftersom det nu öppnas i nytt program och en massa jävla skit. FAN! Nå det var bara att göra om allt och försöka se glad ut. Iofs kom jag nästan ihåg vad svaren var på allt men sjukt irriterande ändå. Snart lunch, vad man skulle ha gjort då? Ingen bil idag eftersom det är satan tiotusen minus grader ute!


Förresten, Jag ÄLSKAR   

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards