Johannanystrom

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Johanna Nyström - 12 februari 2010 13:35

Tala med dom på af igår om att få byta till den andra gruppen så jag får läsa nå kurser, och gud vilket jävla tjorv. Först säger dom att alla som är i den gruppen har planer på att studera vidare till hösten, vilket jag VET att flera inte har eftersom jag frågat. Dom mena att jag bara fick byta OM jag verkligen har tänkt studera vidare. Men jag menar, vill man läsa nå kurser och tycker det är mer "rätt" för en än att göra det jag skulle så måste man väl satan få göra det? Har även sagt att jag skulle faktiskt kunna tänka mig att läsa vidare, men inte just nu, inte till hösten men nästa år. Ja det har varit ett jävla tjorv men nu låter det ut som att jag ska få byta, ska dit på måndag till af och höra vad dom säger. ÅÅH så less jag blir! Snart ger jag upp och skiter i allt så får jag väl satan gå de där andra som jag absolut inte vill och känner är helt fel för mig!


Nå skit samma! Har precis duschat och sminkat mig, tänkte att det är lika bra göra bort det så man snabbt kan hitta på något sen. Nu ska jag bara vänta på att alla kommer hem så vi får nå mat i kylen för just nu är det tomt där.

Av Johanna Nyström - 12 februari 2010 10:52

Och jag mår lite bättre än igår men nog sitter det ännu i. Ingen feber iaf och det känns ju ut skönt! Känner då att jag orkar ta mig upp från sängen och göra nå ikväll så det är ju bra. Men VAD är ju den stora frågan?! Jag är sugen på att dricka lite grann, inte mycket bara lite :)

Men alla verkar ju vara så negativa så vi får se vad det blir av det!

Vill då göra nå roligt i helgen, inte sitta och glo upp i taket iaf.


Ska snart ta mig ork att hoppa i duschen , känner mig extremt äcklig idag måste jag säga.

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards