Johannanystrom

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Johanna Nyström - 14 februari 2010 22:52

Ikväll blev jag bjuden på middag av Linn, Matte & Tob. Fläskfile och ugnsbakad potatis m rödvinssås + efterrätt. Var mycket snällt av dom, och kunde ju inte tacka nej, bättre än att ligga hemma själv och glo upp i taket. Snälla vänner man har :) Efter vi hade ätit tog vi en match i biljard och sedan for vi upp på graven och tände en massa ljus för nära & kära.


Nu ska jag iallafall lägga mig ner och sova så man orkar upp imorgon för att fara lyssna på den där skit infon om utbildningen. Kul NOT!

Har även gett upp hoppet om att få byta grupp, orkar inte fara till af imorgon och tjata, har fått nog och har tjatat tillräckligt. Orkar satan bara inte ha med dom att göra nå mer.


Nåja, godnatt och hoppas alla haft en trevlig alla hjärtans dag!



Av Johanna Nyström - 14 februari 2010 12:56


       



    


  


      


    

  

Av Johanna Nyström - 14 februari 2010 12:28

och det suger verkligen, mer behöver jag inte säga!


Igår var det Lördag, hände inte så himla mycket, var och skjutsa Dan & resten av bakfylle gänget lite här & var, sen hem och göra sig klar, for till Linn där vi tog det mest lugnt, fastnade framför TVn till någon film och vid sex snåret for dom och tränade, jag hakade på men ingen träning för min del eftersom jag fortfarande är förkyld, såg istället på och fotade lite bilder när dom träna :) haha! Sköt på basketkorgen också. Sen var det raka spåret hem till Grelsbyn för att hämta Rock Band och fara in till Bränna igen där jag, Linn, Matte & Tob suttit och svurit och spelat i några timmar. Trummorna är verkligen jätte svårt!

Vid elva blev jag jätte trött och for hem.



Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards