Johannanystrom

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Johanna Nyström - 30 december 2011 21:03


Före

 


Efter

       




Vilken skillnad va? :) Efter 4 timmars slit och svärande blev det äntligen klart. Aldrig mer säger jag bara. 90kakel plattor och mäta, klippa, klistra. Fyfan.

Nästa steg är att måla alla köksskåp och luckor. Kommer bli snyggt! :)  

Av Johanna Nyström - 30 december 2011 20:50


Haft en riktigt trevlig dag. 

Började dagen med att jag och Matte for och stor handla massa föda. Sen for jag och pickade upp Lina och vi for på B-valls och åt go mat och tog oss en lill fika bit på det :) Nästan rullandes fram for vi därifrån och har tagit nå varv kring Bränna och surrat sönder världen. Sjukt trevligt! 

Och är så längesen jag umgåtts med henne så det var på tiden, verkligen! :) 

Sen for jag till Vännes och såg på när M & Pär koppla nå extra lysen på piss bilen M´s. 

Sen när vi kom hem snörde vi ihop nå go kebab och nu sitter jag här hemma och glor själv. 

Allt är i sin ordning får vi väl säga. Skämt å sido. Men Lina skulle komma hit på en lill stund så ska vi styra upp nå trevligt att fördriva kvällen med :)


Imorgon är det Nyår, helt sjukt så tiden gått snabbt. Kommer ihåg förra året som det var igår. Jisses!

Men nyår kommer för första gången för mig att inte firas i Överkalix. Utan jag, matte, dan & camilla åker iväg till Luleå imorgon till Dp & Emma för att fira med dom. Laga nå go mat, åka in till stan och se fyrverkerier och sen får vi se vad som händer & fötter :) Blir även att vi alla sover hos dom så kommer nog bli kul, eller det vet jag :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards