Johannanystrom

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Johanna Nyström - 15 december 2011 18:24


Blev jobb till halv fyra, dirr efter det gasa jag till G-byn och hälsa på morfar och tog med mig Tigro och gick upp till mamma & pappa här jag fortfarande är och lär bli ett tag till. 

Orkar inte fara hem till T-vik och sitta glo där själv. Är så tråkigt. 

Längtar tills min karl kommer hem, om de nu blir inatt eller imorgon. Hoppas inatt så jag slipper sova själv en till natt :)


Håller på tvätta för fullt och kikar efter nån klänning att ha till jul/nyår men det går mera dåligt. 

Antingen är jag för kräsen eller så ser alla ut som skit vilket jag tycker dom gör. Dom som är snygga kostar ju över tusenlappen och känns ut rätt trist köpa en klänning för så mycket som kommer användas kanske max 2-3gånger. Får vänta och se om det dyker upp nå mer annars får jag snöra på mig något jag redan har. 

Ska iallafall snart fara hämta mamma från jobbet. Och när jag kommer hem till T igen ska jag bränna en skiva till Vicky med alla tusen miljoner bilder från förr & nu :)

Av Johanna Nyström - 15 december 2011 10:18


December, + grader, slask, glashalt, regn & blåst. Man kan tro att det är vår. 

Börjar vara fruktansvärt less de här skit vädret. Man kan inte gå en meter utan att bli sjöblöt eller hålla på halka hjäl sig. 


Igår kväll kom förresten Vicky, Malin och Love förbi och hälsade på mig. Mycket trevligt. Vi hann med en massa surr, skratt och jag bjöd på fika. Senare for Matte och körde lastbil neråt Sverige så jag fick sällskap av Daniella och Annika en stund. 

Torsdag idag och ska snart fara och jobba 11.30-15 el 16.00 . Skönt med lite mer tid. 

Sen ska jag pallra mig till G-byn för att tvätta och vara social. 


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards