Johannanystrom

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Johanna Nyström - 28 december 2011 21:55


         

   

Av Johanna Nyström - 28 december 2011 10:03


Håller på göra mig klar för snart gasar jag och fin tjejerna iväg till Luleå för lite shopping och bio. 

Jag, Daniella, Vicky och Saga V´s lillasyster. Kommer bli sjukt trevligt känner jag på mig :)

Man får sig alltid många skratt i deras närhet. 

Och för en gångs skull kan, får, vill och har jag råd att shoppa typ allt jag vill ha, eller nästan iallafall. 

Ska försöka hitta mig massa nya kläder för det är så sinnessjukt längesen jag köpt mig nya kläder, typ i början av sommaren tror jag sist var, helt ärligt. Det enda jag har unnat mig är 2 par nya skor i somras så nu är det verkligen dags. Men allt ska inte slösas bort, ska försöka spara också för är sugen på en liten resa till storstaden i slutet av januari. Måste bara få med mig Matte få det ;) Hehe. 


Nä nu ska jag laga lite gröt och snöra på mig nå kläder :) Puss

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards