Johannanystrom

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Johanna Nyström - 11 december 2011 19:57


Hur jag vill få nya tapeter nu, helst igår. 

Efter att dom hade varit här och besikta lghn så fråga vi om nya tapeter vilket vi självklart skulle få för

t om dom tyckte dom såg förjävliga ut och hade blivit sjukt slitna. MEN dom hade inte tid fören till våren. 

Först tänkte vi vänta men vi tänkte att dom istället bara betalar tapeterna och vi tapetserar själva så vi skulle slippa vänta så länge men de gick dom inte med på :( Dom ville att ett företag skulle göra det för är så slitet och fult. Nog för att det är bra och de blir ju mycket bättre gjort men jag håller på bli tokig av dom här fula tapeterna. Dom är så jävla fula. 

Vi ska gå in på bostäder efter jul/nyår, i januari nångång och höra om dom inte hinner före våren, är ju så sjukt länge kvar. Men men. Det är ju bra att vi får nya iallafall. 


Ska förresten ta nå bilder och lägga upp här så ni får se hur vi fått det i ny lägenheten :) 

Den är ju mycket mindre än den gamla, ett minus men ett plus är att det är lättare att städa & går snabbare! :)

Av Johanna Nyström - 11 december 2011 19:47


Det är lätt att "skylla" på andra och tro sig veta saker när man egentligen inte vet ett jävla skit. 

Men den riktiga sanningen skulle göra för ont ;)


Jag skrattar mig igenom dagen, jag skrattar mig igenom livet! Hahaha!

Av Johanna Nyström - 11 december 2011 19:16


Söndag och snart är det läggdax, eller på någon timme :) SKÖNT!


Igår var det min & M´s 1 -årsdag som sagt, var tänkte att vi skulle fara till Luleå och äta ute men när vi hade kört till Morjärv bestämde vi oss för att vända om och istället beställa hem mat i Ökx. Sagt & gjort. Köket var det enda som var öppet så vi köpte nå go mat därifrån och for till David och höll han sällskap hela kvällen. Haha! Sjukt romantiskt va?

När vi for hem tjuva vi med oss Tigro som har sovit hos oss inatt. Söt hund säger jag bara. Han har legat under täcket mitt tätt intill min mage och sovit hela natten :) Blev bara ännu mer sugen nu på att skaffa en egen hund. 


Idag har jag & Matte iallafall pallrat oss till Luleå. Jag köpte ingenting eftersom jag måste ha råd med M´s julklapp men han shoppa på som vanligt. Har kommit hem för en stund sen och ska nu ta det väldigt lugnt. Sen fara umgås med Helena och kanske städa lite här hemma om jag orkar. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards