Johannanystrom

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Johanna Nyström - 14 december 2011 10:20


Idag blir det jobb i vanlig ordning. Vilket börjar bli en vana nu. Jag ser det bara possitivt, mer pengar :)

Fast jag ibland bara jobbar 2,5h på en dag så är det mycket bättre betalt än det jag får från försäkringskassan för en dag. Så egentligen finns det ingenting att klaga på över det. Eller kanske, att dagarna blir cp och jag kan som inte riktigt planera in och göra vad jag vill eftersom det oftast är mitt på dagen. Men har haft jobb varje dag nu i tre veckor, eller den här veckan blir den tredje. Och dom två första veckorna var jag nästan 8 timmar varje dag och de är bara den här veckan jag jobbat 2,5h. 

Så jag hoppas det fortsätter och jag får jobba mycket mer innan månadens slut så kommer jag få en hyffsat fin lön i januari :) Betydligt bättre än alla andra månader iaf. 


Sitter hemma nu och glor i soffan. Väntar på att syrran ska komma hämta upp mig så jag får skjuts till jobbet. Hatar att inte ha någon bil. Varje kväll måste jag ringa till mamma och planera hur vi ska göra för att alla ska ta sig till sina jobb och praktikplatser.

Och förresten, bilen jag hitta verka ut fin, det enda var att de hade varit nån rostfläck på nån framdörr som han hade börjat fixa till, spacklat osv men inte gjort klart. Och han skulle komma upp från umeå på måndag till Luleå så om den ännu är kvar då blir det att fara till Luleå och glo iallafall och se om de är nå jag vill ha. 


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards