Johannanystrom

Alla inlägg den 21 december 2011

<3

Av Johanna Nyström - 21 december 2011 14:11


Jag är så lycklig. Jag har världens bästa & finaste vänner, världens bästa familj och världens bästa & finaste pojkvän <3


Lyckan och glädjen jag känner är obeskrivlig

Av Johanna Nyström - 21 december 2011 10:31


Jag är medlem på en sida som heter buzzador.com vilket innebär att jag har chansen att hjälpa företag med att marknadsföra olika nya produkter genom att anmäla mig till kampanjer som passar mig och sen ge bort/låta vänner pröva produkterna, helt gratis. 


Nu har jag fått hem ett helt gäng flaskor med Bonaqua´s nya smak Jordgubb Rabarber och buzzar för fullt. 


Mamma & Syster fick varsin flaska när dom var på besök och gilla den :)


   


Jag tycker den är SJUKT god, köp den direkt ni ser den i butikerna. 



Om du också vill bli en buzzador klicka här https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Johannanystrom

Av Johanna Nyström - 21 december 2011 09:52


Igår kväll blev det filmmys hos Malin med henne och Vicky. Vi laddade upp med massa godis, chips och dipp. Mycket trevligt :) Men om jag fick nå mer julkänsla? Njaaa men det kanske kommer under dom här "sista dagarna", får vi hoppas iallafall. 


Idag är en annan dag, Onsdag och ska göra mig klart för lite jobb. 

Känner mig extremt trött idag men ska trycka i mig nå frukt och hoppas man blir piggare. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards