Johannanystrom

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Johanna Nyström - 6 december 2011 22:56


Hos http://www.hotgossips.se/ om mycket fina priser. Var med och tävla du också, klicka på länken. 


Det du kan vinna!


Säck 1.

- 10 st nagelack från märket Depend i olika färger
- Ett presentkort på Kicks värt 1100 kr!
- Tandbleknings kit från Simple smile
- 3 st Victoria Secret Body Splash
- Ett par låga Converse i strl. 38


Säck 2.

- 5 biobiljetter till valfri film på valfri SF biograf!
- Lancome Euphoria parfym
- Ett presentkort på MQ värt 900 kr!
- Ett par Hunters i strl 38
- Foundation, concealer samt puder från makeup store!

Av Johanna Nyström - 6 december 2011 20:36


Idag var det tänkt att jag skulle fara till Luleå med Annika & Nils men dom ringde från lekis på morgon och frågade om jag kunde jobba hela dagen och jag tackade Ja istället för att fara shoppa. Sjukt va? haha!

Blev nästan lite förvånad över mig själv för hade faktiskt velat shoppa julklappar och även nå till mig själv men för ovanlighetens skull lockade jobb mera. Kors i taket får jag nog säga. 

Men jag behöver verkligen alla extra pengar jag kan få och en hel dags jobb dessutom. Fick även jobb resten av veckan också, sjukt bra :) Så idag har jag jobbat hela dagen och sen diskat lite hemma innan jag for till G-byn och tvätta kläder. Måste verkligen ringa elektrikern nu så dom kan komma koppla igång tvättmaskinen, dra strömm osv. Vi får hoppas det inte är allt för dyrt. 


Nu är jag hemma igen och ska ägna all tid i soffan tills det är läggdax. Känner mig helt slutkörd. 

Hann förresten vara sola igår och fyfan så skönt de var. Var alltför längesen sist så nu ska jag försöka fara sola en gång i veckan. Är så tråkigt gå och vara blek i såna här tider dessutom. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards