Johannanystrom

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Johanna Nyström - 19 december 2011 23:10


Ligger hemma i soffan och funderar på sängen. Känns ut fel och tråkigt att gå sova nu när man inte börjar jobba fören 11.30 imorgon. Men jag är sjukt trött och slut så vi får se. 

Har förresten nu ikväll hunnit vara förbi till Lina på tårta och en massa surr eftersom hon fyller år imorgon :) Var iaf sjukt trevligt.


Imorgon blir det iallafall jobb sen tänkte jag försöka hinna sola, handla och städa resten här hemma. Kanske fara till G-byn och stryka nå gardiner åt morfar och kanske se film med Malin senare eller om det blir någon annan dag i veckan :)

Nu kika runt på en massa trevliga saker och se om man hittar nå att shoppa.

Av Johanna Nyström - 19 december 2011 19:22


ÄNTLIGEN har jag fått mig ett par vinterdäck. Dom som satt på bilen var skit + att ett var sommardäck så ni kan ju gissa hur det gått att köra? Först tog vi oss inte ens upp för backen i Vännes, sen igår kom jag och körde 40 på raksträcka för att inget skulle hända och då får jag sladd över hela vägen, det har slirat som fan och man har knappt tagit sig fram. Men nu är det fixat! :) Det enda som återstår nu är att sätta dit extralyserna och sätta nya fjädrar (tror jag det var?) för bilen är sjukt låg fram vilket är sjukt jobbigt.

Sen är det bara små fix som att solfilma lite och byta nå lampor och byta kylare förresten men Matte hade en sån så det blir inga stora utgifter :) SKÖNT! Men för pengen jag fick bilen för så gör det absolut inget att man måste fixa lite i den. Hade ju kvar mycket pengar så.


Har jobbat hela dagen, 7.30-16, skönt med mer pengar :) Nu blir det chill här hemma så får vi se om man gör nå sen :) 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards