Johannanystrom

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Johanna Nyström - 2 december 2011 21:28


Börjar vara tillbaka i det där stadiumet då jag börjar vilja byta hårfärg igen. 

Är sugen på sådär sjukt "lys" rött jag hade tidigare eller så mörkbrunt med ljusa slingor eller bara bleka upp håret lite mer eller svart? Rött helst men problemet sitter i att jag inte orkar färga det varje vecka för att ha samma färg hela tiden eftersom det tvättas ur så snabbt. Men saknar det verkligen. Trivdes i det och tycker de är snyggt. Vet inte hur jag ska göra? Någon som har förslag? 


Vilken hårfärg ska jag ha? Vad passar jag bäst i? Hjälp mig!


    eller ljusare?

  

Av Johanna Nyström - 2 december 2011 19:30


Jag känner mig ensam. Ensam när jag är själv och ensam fast jag kan ha folk runt omkring mig. 

Jag vet inte varför och jag håller på bli tokig. Ofta är det så och jag känner mig ofta deprimerad. 

Önskar jag slapp känna så här men det har varit så mycket som hänt den senaste tiden så antar att det är därför. Vissa dagar är bättre men de är fler som är sämre. Allt känns så mycket tyngre än vad det egentligen är. Jag känner mig sjukt känslig och ängslig. Nästan så jag skäms.

Svårt förklara, ingen förstår liks. 

Av Johanna Nyström - 2 december 2011 16:05


Nu har man äntligen helg. Hur jag längtat. Känns som att veckan varit ovanligt lång och gått i snigel fart. 

Ikväll blir det mera lugnt. Kanske ett vin glas här hemma eller något annat skoj. 

Imorgon däremot ska jag sova ut och senare på kvällen blir det julbord med Mattes jobb i Jockfall. 

Kommer nog bli sjukt gött! :) Och söndag tänkte jag försöka få med mig kameran ut om vädret är nog fint. Och på kvällen blir det bingolotto i vanlig ordning. Sen får vi se om man hittar på något mer roligt. 


Hade behövt fara till Luleå nå och köpa julklappar, börjar känna mig lite små stressad men tror det får bli till veckan. Vill bara njuta av den här helgen och slippa stressa. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards