Johannanystrom

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Johanna Nyström - 18 december 2011 20:42


Jag brukar hata helgerna men den här går inte att hata. Shit så kul jag haft. 


Började Fredagskvällen med vinkväll på Knus med tjejerna. Mycket surr & skratt, sjukt trevligt :)

Sen var jag tvungen lämna dom eftersom Matte ringde och sa att han hade hittat mig en bil så det var bara gasa till Töre där vi möttes upp. Så ja nu har jag äntligen en bil =) Fyfan så skönt. 


Lördag for jag, Matte, Ida & David ut med skotrarna kring Vännes och körde och grilla korv. 

Efter det var det bara hem göra sig klar inför kvällen. Pär & Lotta hann också vara förbi en sväng och hälsa på oss. Men sen just efter kl sex for vi till Gyljens byastuga för att fira Lina som fyller 20år. Dock missa vi "överraskningen" när hon kom dit och alla sjöng för henne men det skyller vi killarna för eftersom det sega så förbannat. Men kvällen var sjukt kul och när vi for därifrån var vi kring Bränna och ragga med min bil, i Puttes raggarbil, hos Rune just och sen hos Struten. 


Söndag idag och har spenderat dagen i soffan mest och vara BF. Hunnit vara till Vännes en sväng och städa ur bilen osv. 


Här har ni lite bilder iallafall :)

                                       


         

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards