Johannanystrom

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Johanna Nyström - 26 december 2011 14:47


Längesen man orkat skriva nå här så tänkte ge er en liten update från senaste dagarna.


Fredag blev det jobb 7.30-16 sen lega jag hemma själv hela kvällen och bara tråka. Annika var snäll och höll mig sällskap en stund. 


Lördag, Julafton. Hade morgon mys med Matte, gav varandra julklappar och tog det lugnt. Gav han en gps som han blev sjukt glad över så det vart ju lyckat :) Sen for vi till G-byn där mamma gav han nån klapp och sen for vi just upp på graven till mormor och ann-brith. Sen skjutsa jag han till Vännes och hann fara upp på graven en till sväng med mamma och tände ljus, och ett besök hos Sten (mormors bror) på tallviksgården hann vi med innan vi for hem till morfar för att äta julmat och öppna julklappar. 

Efter att vi var klara i G-byn for jag till Vännes till Matte + hans familj. Fick mer julklappar och fika lite innan vi for och var med David. D & M drack lite och jag körde. Vi var förbi till Adam en sväng och kolla läget innan vi for hem sova. 


Söndag, Juldagen. Var lugnt under dagen, vi for omkring lite överallt och tänkte vara nyktra men efter att vi tog en vila från kl 18 till 21.30 och vart super pigga bestämde vi oss för att dricka lite så vi satt här hemma hos oss och David kom förbi och sedan gick vi över till Tobbe där vi var till typ halv fem imorse.


Idag är man trött & sliten men kanppt nå bakfull, bara lite huvudvärk men inget farligt. 

Så idag när Matte slutat jobba ska vi fara på Vippa, längtar! Sen ikväll blir det nog mest lugnt. 

Kanske man laddar upp med massa gott? Tycker jag förtjänar det :) 

Men julen har väl varit OK, har inte riktigt känts ut som jul men den dög. 


Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards